TRÄNA!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  jag fick tränat igår.. trött som en jäkla idiot var jag, heldag på skolan, snabbt till dagis hämta sonen sen till gymmet ge han middag lämna in han i barnpassningen sen byta om och sen upp till passet... jäkla tur att det inte är så varje dag för då hade jag dött!! Instruktören frågade hur det gick för den gravida innan passet började och när jag vände mig om så sa hon: Men hallå det ser ut som om att du ska ha snart haha
Men det är ju 4 månader kvar hahaha  körde passet i min takt låg kanske 1 varv efter som mest haha tar det ju lungt då det är hopp å snurr å grejjer... men det viktigaste är ju att jag var där och va mä! Funderar på ett bodypump pass på lördag!! känner jag motiverad till det hehe

Har på börjat ett nytt grupparbete iskolan och det ska bli spännande!! Forumsspel om kommunikation mellan pedagog - förälder och pedagog - pedagog och ett barn- pedagog  som vi ska spela upp sen ska en anna grupp coacha oss och sen gör vi det mot dem... spännande haha

fy sjutton va jag känner mig blek nu det var lääääääänge sen ja va så här blek så jag får nog ta och sola i morron hehe

natti natti alla

Kommentarer
Postat av: perny

Du har fått en utmärkelse

2008-11-28 @ 12:02:00
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0