MVC & BEGRAVNING

Ja vilken dag både glädje och sorg på samma dag... och en underbart duktig liten kille som va med till mvc och sa till barnsmorskan att vi skulle lyssna på bebisens hjärta med en gång vi kom in. Han lekte fint med en korg som hon hade med lite gossedjur och en lastbil, han kom fram till oss och sa:Hej, (tog i hand) vill du köpa en bebis?? haha alla i korgen var bebisar han e för söt! sen lyssna han med stora öron på hjärtljuden och sen gick han till sakerna igen! Bråttom ut sen för vi skulle ju till mormor! Järnvärdet låg på 118 så det är dags att bli bätttre på mina tabluskor.

Sonen skötte sig utmärkt i kyrkan sen oxå. Han satt stolt som en tupp med sin lilla ros i handen och var så redig, okey för att sitta still hela tiden hade jag inte räknat med... Lade rosen så fint på kistan och sne frågade han plötsligt: va e min blomma?? Måste häta blomman!
Så här snygg var han min lille kille:    Mmmm väskan med två bilar i OCH kaninöronen var med in i kyrkan, hade inte förvånat mig om han satt med dem på sig där inne haha

Och denna lilla outfit hade jag:  
Svart längre töjja och strumpebyxer och stövlar. Blev så himla svartklädd så jag fick ta ett lite större silverhalsband och bryta av med.  Min stora kärlek var så fin han oxå! 
Kortet vart visst lite suddigt ser jag nu jaja
Ska köpa ett par lila eller gråa/silver strumpbyxer oxå  det är coolt tycker jag! eller vad säger ni???  till nyår??

Nu e de sängen som gäller! Kramar



Kommentarer
Postat av: perny

Jag känner inte igen killen längre, maken var helt förvånad han också. Han är ju så stor och har smalnat av massor. Inte bäbisdrag kvar alls :)



Kul att man kan följa så här för annars skulle man inte veta vad man har att vänta sig när man väl träffas :)

2008-11-20 @ 11:11:12
URL: http://theperny.blogspot.com
Postat av: Anki Ö

Söt Mia!

2008-11-20 @ 16:19:36
URL: http://anki74.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0