JAG VART NÄSTAN GLAD

när jag nyss kollade på smhi -1 grad skulle de va så jag kila ju givetvis till fönstret å kolla och va stod det där då!!??? +4 MOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRR   men har haft -2 iaf ...  jag gillar när det är kallt <:0) 

Helgen va det ju halloween och vi hade INGEN stor fest som vi haft innan... På fredagen åkte vi hem mä sonen till mommo och hämta han igen på söndagen och som vanligt hade han INTE saknat oss!! den lilla skitongen!!!  hahah nä det är skönt att han inte saknar oss under en sån kort period. på fredags kvällen tog vi det bara lungt och spelade alfapet  fick stryk för en gångs skulle mmooaaahhaaa på lördagen vart vi å tränade på fm, öppet hus på alla anläggningar. men rätt lungt.. va inne på att köra bodypumpen men den va inställd pga av sjukdommar semestrar mm skit att jag inte har gått utbildningen jeje    men körde lite gym ist.
när vi kom hem så tog vi de lungt somnade visst båda på sängen... mm det var skönt... kollade på döskallegänget.. gjorde oss i ordning och kilade ner på stan.. La Gondola käka vi på, plankstek till mig å pasta gorgonzola till guben men han missa att de inte va nå kött i den haha bara en jäkla massa champinjoner hahaha han fick lite kött av mig...  inget alkoholfritt vin hade de heller *ARG*  så jag *pisk på fingrarna* smuttade pyyyytte liiite på gubbens rövin  bar aså jag fick lite smak i munnen. Cola å vatten för mig...   Sen gick vi till bergakungen å gled in i VIP å satte oss i lounchen å tog en öl å en god alkohålfri drink. sen så kolla vi på rallybrudar. Skinnfåtöljer gratis läsk å popcorn  mmm va man satt gött.. men man kunde ju inte mysa där inneför det fanns ett liitet borde mellan varje fåtölj...  men jääääätte gott om plats för benen  ja det var nästan värt 190:- per biljett.. men vi tog det lite som en julklapp i förskott bion och middagen!!

Är sååå nyfiken hur det ser ut hos vännerna som byggt nytt hus, de flyttade in i helgen... ja vi får åka å kolla nån dag!!

nu e de sängen som gäller är såååååååå trött..
ojojoj va det sprattla till i magen *thihi*
krams

Kommentarer
Postat av: Mary

Huset blev bara såååå bra...å ännu bättre blir det väl när alla kartonger å wellpappskräp försvinner..haha...hoppas allt är bra med er!! Kramissar!

2008-11-04 @ 15:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0