ÄR DET MIN TUR NU???

Gubben har legat förkyld  nästan hela veckan..  och nu e de väl min tur då?? känner av halsen och näsan rinner... jag har verkligen inte tid att bli sjuk..
Måste shoppa byxor kjol eller något i helgen som jag kan ha på moffas begravning på onsdag, sen så ska sonen mä till min praktikplats på måndag å va mä mig där, barnen har frågatefter honom, När han skulle komma dit osv och så går jag en mellan tid 8-15,30 så jag tyckte att hankunde följa mä då, vill han inte va kvar får gubben komma och hämta honom =) 

Va på dockteater idag mä skolan, det var kul.. MIKADO  den var bra, en operett, det var vi och en förskoleklass eller en etta.

Sen så hämta jag sonen på dagis och han låg inrullad i sin filt i sin frökens knä, precis vaknat =)  så vi knalla hem.. sen så har vi vart på Liseberg idag, premiär för jul på liseberg, vädret hade väl kunnat vara 100 gånger bättre det regnade men inte när vi åkte och när alla 4 miljoner/miljarder lampor tändes ca 25 min försent, alltid samma visa och ett litet fjompigt fyrvärkeri... men sett å gjort nu!! Sonen åkte nyckelpigan å de va en hel fabrik att ta sig ner i den med den tjocka vinterjackan haha såg nog lattjo ut!  
Tomtarnas värld va vi in till oxå, han vann en andra pris p ahlgrens bilar så den käka han på när vi gick hemmåt. 

nu ska jag faktiskt ta å gå å lägga mig, är ganskaså paj!
 men lite bilder kommer det iaf.
 
 fejksnö ;P

  ett vackert träd =D

 Ett mycket suddigt vackert träd =/

 Besök i tomtarnas värld =)

 Mera tomtarnas värld...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0