SATANS JÄVLA SKIT

Alltså!! Hur i hela helvete är det möjligt att det dras dagar från a-kassan när man går på aktivitetsstöd???!!! Den idioten som la fram det förslaget och fick igenom det borde skämmas! Ja jag skrev något värre först.. men vill ju inte få skit för något när jag e förbannad!! Va på AF idag å på anmälde mig efter mina 6 veckors validering.. Frågade tjejen jag hade om det här att jag har 68 dagar kvar så e de väl när jag har 20 dagar kvar som jag ska kontakta er. Då ser jag att jag har 39 dagar kvar som det stod på deras uppgifter.. Jag blev helt iskall... hur e de möjligt tänkte jag. Frågade om det drogs dagar från a-kassan när jag får penagar från försäkringskassan.. jojomännsan det gjorde det!! Jahapp jag får ringa a-kassan sa jag.. Vi har en telefon här om du vill ringa direkt.. ööhh neeej jag vill va hemma så att ingen hör när jag bryter ihop totalt! Ska ringa i morron kände jag!! Jag mår så jäkla dåligt nu.. ska kolla min sida på a-kassan oxå ...  Skit att det är lågsäsong på gymmet oxå.. ska jobba 2 dagar denna veckan iaf. sen på dagiset på måndag. 

Hade en liiten utvärdering på valideringsplatsen med lärare och handledare! De är jättenöjda med mig!! Jag har varit bäst hahahah Så nu e de bara en sammanställning av loggboken som ska in och   barnobservationen på fredag då jag ska till skolan och vi ska fika allihopa!!  Hade ju kunnat jobba 10-16 på gymmet.. nu i efterhand känns det förjäkligt att jag inte sa att jag kunde jobba, men jag måste ju in mä mina uppgifter!! skit skit skit skit!!

Var och träna idag  MRL och de e la 5 veckor sen jag träna eller nått... det kändes bara lite av det hahaha...  skulle kört bodypump i morron men jobbar ju ist. får köra mrl på lördag och ev spinning på torsdag.. om jag inte får jobba vill säga!!

Nepp nu ska jag lägga mig i soffan å tycka jävligt synd om mig själv och skita i allt va arbete heter till skolan!!

Kram från en mycket mycket mycket deppig och illamående mia 
Önskar att min kärlek va hemam så jag fick krypa in i hans famn och bara vara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0