PAARTYYYYY

Jaa Idag ska jag gå ut... Japp det är en sensation.. den största sensationen är ju att jag är HELT ENSAM I DAGARN 4 ingen sötnos å ingen kärlek hemma.. bara jag å mina löss haha  Kommer en kompis från min hemstad Trollhättan om typ 1,5 timme å jag har inte duschat el städatklart toaletterna e kvar .. å bäddning av kärlekens säng  tvätta sängkläderna i torsdags men orka inte vika dessa jag tvätta så j ala i dem igen, men bara i min säng så jag får fixa den andra nu.

Igår så knäckte jag en cider direkt när jag kom hem från jobbet... Damnt va gott de va!!! sen 1,5 glas rött vin på balkongen snattrandes i telefonen med mina vänner... hmm fick en liten singel känsla där hahahaha men den avtog ganska snart så fort jag tänkte på mina två stora kärlekar!!  La mig tidigt oxå för jag va så paj!! 

Kila upp å sola idag å snacka mä min kollega som jobbade.. ja som vanligt så kunde jag inte låta bli å hjälpa till när det behövdes dela ut lite solpoletter, tog betalt å boka in på pass mm.. *smisk på fingrarna*
Tog sällskap mä min trevliga granne!!

Nepp nu e de dags att göra lite nytta hahahah

Kram på er från en mycket glad å partysugen hostig mia!!

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Hoppas du och Linda får en superkul kväll! Ta ett glas för mig med

2008-05-03 @ 18:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0