SLASK

Slasket klarar jag mig utan!! HÖR DU DET DU SOM SITTER DÄR UPPE PÅ ETT MOLN Å DINGLAR MÄ BENEN OCH KAMMAR SKÄGGET!!
Fick ta pulkan till dagis idag.. när jag kommer dit så ser jag att de e Drop in å de ska ha filmvisning.. kom dit igen 13,30 å då va snuttten vaken å va mä å hämta sylt å grädde i köket.. det bjöds på våfflor! E ju fåffeldagen men jag hade karaktär å tog ingen..  *tummen upp* även om det lukta ljuvligt!! filem va en film om en dag på  solrosen... kul å se va de gör på dagarna där.. 
Fick tillbaka sulkyn och det avr visst med en stor sorg hon lämna tillbaka den.. men jag kan juinte kånka barnvagnen som sagt var..

Var till sjukgymnasten för en uppföljning.. fick ingen y tid utan jag hör av mig om det är något.. fick lite skäll till.. inte för att jag inte har gjort mina övningar utan för att jag inte har köpt nya träningsskor ännu!! Men av fanken  har inga tusen spänn att köpa, ska fråga om de e nya skor och hur länge de stått på hyllan. Får bara köpa "färska" skor hahahahaha... köpte linser å kolla på en två väskor.. fick beslutsångest så det vart ingen.. men de va la lika bra det..  har väl kankse egentligen inte råd.. men vill haen ny till fsetn på lördag =((

Körde afrodansen idag och det gick skitbra.. hängde med bra tycker jag... hoppas jag kan gå påtisdag igen.. de ska ha Life crazy friday på fredag och ha 90-tals spinning.. bara en massa låtar från 90-talet.. coolt det hade jag velat gå på men hinner inte dit =(((

Snutten vart för övrigt sur på sin kära mor idag...  han fick inte va ute å leka i snön så länge som han ville när vi kom hem från dagis.. men va göra.. jag skulle ju träna 17,30 så det varju middagslageri å ätning för honom sen iväg... tog ju liiite längre tid att ta sig till gymmet då jag tog två steg fram och halka 2 meter bak typ.. sen nu så har det frösit på så det var ju ännu halkigare när vi skulel hem =(( liite jobbigt då det bara går nedför hela vägen hem ;) men vi kom fram på två ben iaf.

Ingen dallas idag =(( och nu ska jag kila upp å lägga mig, jobbar i morron

Snutten va sååå söt idag efter att vi duschat.. jag hoppa ur badekaret först han ville INTe ha sin badrock utan sin handduk.. och han torka sig lite där och lite där sen så gav han den till mig å sa att den skulle hängas upp och han skulle ha badrocken.. MIN LILLA SNUTTELILUTT!!- 

Nattis och kram från en ovanligt pigg MIPI  hmm va har hänt?? 

Niklas!! Älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0