MMM CHOKLADKAKA

mä flytande fyllning å hallonsorbe... det var desserten de i går.. Hade två tjejjisar här igår å den ena är sonens gudmor, å vi börja mä en martini direkt när hon kom vid 16,30 å den va go och efterlängtad! Så de blev ju två till medans vi fixa käket... och vi vänta på den andra tjejjisen. Fläskfile provencale =))))  och klytisar gjorda på bakpotatis.. mmm mmm mmm va gött de va, två flarror rött gick åt och de va ju inte så mycket.. =/ en slippernipper eller va fanken de heter.. baylis å samboca mm mmmmm mmmm där oxå men den va de bara jag som gilla!!  Kärringer!!  *ASG* mycket skratt å fniss blev de, stackars sonen somfick stå ut mä oss, men hanskötte sig exemplariskt.. Han sov till 8 i morse men JAG däremot låg vaken sen 6,30 hur najsigt e de då??!!!! Så ja e lite trött nu va, men det ska bli jag å soffan å DALLAS sen =P 

Va ju öppet hus på gymmet men det var oväntat lite barn inbokade igår när jag jobbade... trist, jag hade peppat mig som attans innan jag gick hemmifrån hahah men men.. Bokade upp mig på lunchspinningen i morron och sen idag så boka jag in mig på MRL vid 17  gick en kvart eller nått så kom jag på att jag jobbade ju så det gick ju inte haha bara att avboka sig!!
Nee jag har väl egentligen inte något av intresse att skriva här..
Åstakom ett smärre kaos igår  *ler*  Azzå, jag e så trött på att bara va den som tjingelingar på vissa vänner på msn så jag skrev: Ja jag undrar igen varför inte mina vänner vinkar på mig...  ska bli så gött att flytta från denna stad!!
Jösses va de blinka orange längst ner på skärmen.... och detta va ingen dum fyllegrej... bara en undran jag hade .. ska väl rensa msnlistan igen tror jag...
OKIDOKI!! Nu e de dallas som gäller..

Kram från en Trött >MIPI

Kommentarer
Postat av: M1

Så ni skall inte flytta då?? Har inte vart inne på msn och läst själv utan fick höra texten idag... Bidde lite orolig där ett tag... ler... Jag tar inte åt mig för att inte vinka åt dig, eller lite kanske men jag tror att jag är hyfsat bra på att vinka på dig...

Massa kramar...

P.s. Ladda ordentligt nu inför den 29:e.... ler...

2008-03-09 @ 20:39:43
Postat av: Anki

Haha jag babblar ju med dig på msn men började ju fundera på om jag hade missat nått. Du är rolig du vännen! Du tog väl ett glas för mig va?

2008-03-09 @ 20:49:37
Postat av: perny

ja jag fattar inte själv alltid hur det går ihop, men jag har mina mål här i världen och när jag är så nära de andra målen så måste jag ju faktiskt göra färdigt det sista också. Det kommer bli mindre tid när jag pluggat klart, tror jag. Och då har vi ju husrenoveringen som kommer ta all tid, och den är ju viktig så barnens kusin med föräldrar kan komma och hälsa på ibland.

2008-03-15 @ 10:46:21
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0