JAG VILL OXÅ.........

Vad snopet det kan kännas ibland.... Något som du ser fram emot enormt mycket och man vet att det kommer att bli så jäkla skoj, så blir det inget... JAG VILL OXÅ GÅ PÅ FESTEN!!  Men min sons hälsa går ju ABSOLUT i första hand.. Skulle ju vart på 105 års fest idag.. 3x35... middag å band å grejjer.. men men min tur nästa gång, sonen har ju fått vattenkoppor, men än så länge en lindrig variant... kanske 35-40 koppor och det verkar inte klia så mycket *PEPPAR PEPPAR* De ringde ju från dagis i onsdags när jag jobbade så jag har vabbat torsdag å fredag.. sen på måndag får gubben ta över vabben =) jag ska jobba, sen får vi dela på träningen..
Jag på em/kvällen å han på fm!!

Sonen å jag gjorde hemma gjord pizza, inte så fet då och det var mumsigt.. tog ett glas rött till pizzabiten å de va gött.. Allvarligt talat.. känns som om att jag gick igång på det hahaha  gösses om jag hade vart på festen..
Suttit i telefonen i mer än en timme med min absolut bästa vän och snackat gojs.. det var skönt kände jag.. sonen däckade i soffan alldeles nyss.. han sov ju ingen lunch nån av dagarna som vi vart hemma han å jag...

HAHAHA  jag sitter å lyssnar på Mix megapool å rockbaren som vanligt på lördagar mellan 18,15-21,00 men nu sitter jag ju här vid datorn å vill inte höjaj stereon så mycket då sötnosen sover så hör jag att det inte riktigt stämmer med tajmingen mellan radio å datorn radion ligger ca 20-30 sek före haha

På tisdag fyller kärleken år och jag tror jag vet vad jag ska köpa till han... ska in till stan på tisdag och ev en gammal vän från thn ska mä.. hopps det...

Det var jättekul att träffa svägerskan igen.. och JISSAS  det var ju BARA HALVA hon kvar!! HEJJA HEJJA!! så himla fin.. men sa jag det till henne.. näää jo bara att det var halva hon kvar men inte att hon vart så himla fin!! P: du e jätte fin nu!!   *skäms*

Nu e de ju bar ajag kvar som ska halvrera mig... nej kanske inte riktigt men nästan.. säger som jag brukar.. Jag börjar på måndag.. vilken gång i turen blir det?? Den sista hoppas jag!! Jag vart ver kligen sporrad.. hade jag gått på festen så hade jag blitt 3x mer sporrad  men men  svägerskan räcker...  *tummen upp för dig* Skit kul att se!!

Nepp nu ska jag slänga mig i soffan å kolla på DALLAS säsong 3 som jag fick av min älskade blivande man!!

Tjingeling MIpi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0