AND AGAIN

Am I or we alone... i söndags så åkte gubben upp till fjollis igen å svärparanteserna åkte idag. Alltså det känns allt man vart ensam igen, i lördags behövde jag inte ha sonen mä mig när jag jobbade, han va hemma mä far sin, och jösssssses va skönt de va att han kom mä svärisarna hem i fredags, om än lite sent, jag satt å skrev jobbanökningar för fulla muggar, (Vinet va gött som jag drack oxå.).  som tex ställningsbyggare, kan de va nått för mig?? Sen så ska jag söka till volvo tuve el va de torslanda haha ja jag vet inte minns ej..

Idag så fick jag hoppa in å jobba förmiddagen,   ja e ju så himla hygglo så jag tog det skiftet ist för den andra tjejjen för att hennes dotter vart magsjuk och sen så får jag reda på att hon inte alls va hemma mä sjukt barn, utan jobbade för hemtjänsten ist... hygglo!!  jag vart inte alls motiverad till att jobba idag, ville kört gymintrot å sen spinningen.. men det sket sig jue.. ny tid för introt e på onsdag. å då tänker jag definitivt inte jobba!! de får hon allt göra!!!!  Ja e uppbokad! Sen så blir de inga bra tider för mig i helgen då de e öppethus p jobbet... funderar på att försöka få in nån annan då jag ska ha hem folk på kvällen.. måste ju hinna grejja innan de kommer... och det hinner jag inte om jag ska sluta 17 å börja 10 7h e för mycket för sonen att va där oxå.. nepp jag får fixa nån annan!! Annars så hade jag allt jobbat...

Körde Bodypump idag och det gick kanoners!! Solade på förmiddagen.. gött.. Vädret har ju vart skitgött idag...  men ja va inne.. skulle haft första barnet kl 11,30 men de dök aldrig upp =(( Fick ringa å kolla vart de tagit vägen.. sen kom nästa 12,30 å då va de full rulle..
De hade städat i bollhavet så alla bollarna låg ju nästan vid ingången... Å gissa vem som va först i där??  Japp Jajjemänn MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!  <Mooaahhaa

nepp nu ska jag slänga mig i kojs.. e dödligt trött ..
nattis på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0