TRÄNING

Känner att jag har vart skitduktig idag, först på morronen så körde jag mitt gymprogram + sjukgymnastövningarna och sen p eftermiddagen så körde jag mrl, men tyvärr så var barnpassaren försenad med 5 min och det gör så himla mycket, vi ska kunna lämna in barnen  tio  minuter innan passet börjar och nu vart det fem min försent, kom in mitt i uppvärmningen och man kom inte in i det riktigt kände jag.. vi var ett par stycken typ fyra el fem som kom in sent...  två gick, en för att lämningen blev tokig då vi var stressade och hennes son vart jätte lessen en annan tror jag va för att det blev så fel.. uppvärmningen e ju a och o..
men iaf jag körde på, konditionen va lite si å så kände jag =((( men styrkan gick skitbra!!

Fick beröm av min kollega som e gruppträningsansvarig idag.. hon tyckte att jag va såååå duktig som träna så mycket... " ja jag har ju massor som ska bort så jag måste" gubben tyckte att jag vaför snabb mä att säga att jag har massor som ska tränas bort... varför kan jag inte bara suga in berömmet.. Ta en komplimang rakt upp å ner... alltid praa bort den.... jag blir galen.. gubben säger att jag klankar ner på mig själv för mycket, inte kan ta in det positiva som folk säger till och om mig!! Måste bli bättre på detta!!

nepp nu ska jag upp å kura in mig i gubbens täcke å kudde å läsa Tyskungen!! Bra bok!

Och förrästen.. den där jäkla lönen som kommit in på mitt konto!! Den va min från förskolan, men den skulle jag ju inte få förrän på torsdag 3 juli.. tjoohoooo  köpte tågbiljett idag... ååååååååååhh va gött det ska bli att bara draaaaaaaaaaa

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Ja du ser, det var ju dina pengar! :-)

2008-07-01 @ 09:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0