MIDSOMMAR-INSKOLNING-LISEBERG

Midsommar firade vi nere i Frillesås och det var kanontrevligt!! Dans runt missommarstången, fiskedam, sell å nubbe (päronvodka)  sen på kvällen vart det grillning och jag fick äntligen min karré hehe göbben käka fläskfile..  massa färspotatis å sallad Tzatzikin å vitlöksbröd som vi köpte på willys i frysdisken va hur jälla gött som helst, det blir de mer av en annan gång ;)
Sonen hoppa runt på deras studsmatta å han har blivitväldigt duktig på detta nu.. hoppar ordentligt å sprang runt mä de större killarna. trött som en gnu men skulle ju INTE sova, men jag fick in han å kompisen dotter gjorde oss sällskap i sängen när vi läste saga, båda somna så gott... Jag sov i deras soffa, gubben å sonen lånade en av deras söners säng. Höll igång till 03,30, ja jäklar att man klarar av det igen det trodde jag väl aldrig, MEN jag tog det hyfsat lungt mä spriten, skulle dricka cider tänkte jag men det vart vinet som hägra mest haha hade ju en BIB mä för att ha till maten, men den stod ju som lägligast på bordet brevid mig å cidern fanns på andra sidan bordet å vi satt längts in hahahaha Spelade JAG HAR ALDRIG... och de va ball.... vissa av  oss hade kanske lite att förklara för sin respektive hahahahha så jäkla ball.. senare på kvällen kom det lite mer folk å de va skoj!! 

Ppå midsommardagen gick vi till ett par som fick en liten kille för typ 6 månader sen och vi har ju inte vart där å grattat *pisk på fingrarna* men då vi visste att de kanske skulle kika över så hade jag köpt en mega söt groda.. fika lite där, de höll på att fixa till somamrstugan som ligger brevid hans mor å fars hus. .en charmig liten stuga. 
Vi käka pizza sen till middag och de va gött....   Åkte hem sen å slappa alla tre. Sonen va nog lite paj fortfarande trots att han sov i bilen hem.

Va helt inställd p att spinna på söndagen men det var ingen.. knepigt, sommarschemat börjar ju knte att gälla förrän i måndags, jaja vi fick gå upp å köra på gymmet i omgångar, ingen barnpassning heller nu på söndagar =(  men det gick ju bra det med!!

Har ju gått "inskolning" på gymmet oxå, i receptionen.. om avtal, säljteknik mm det har vart skoj.
Öppna själv för första gången i onsdags förra veckan och de va spännande.

Va på liseberg idag, skulle egentligen kört 75 min MRL men hoppa det, benet värkte oxå lite, men iaf, en killpolers ringde mig idag, och knäppt nog så tänkte jag på han idag mä, då Mustasch spela på Liseberg. vi hakade på men åkte in lite tidigare så att sonen fick åka lite... cirkusexpressen, farfars bilar, små grodorna, flygplanen, kaninresan (blääärp) fisketuren och den gick åthelvete så fort hahaha men sonen skratta iaf å de e ju huvudsaken!! LEr cirkusexpressen igen haha
Blev lite tjenis mä vakten intill världshusets uteservering.. kila ut å in ett par gånger med sonen.. Han va trevlig!!

Nepp får la väcka gubben som slaggar på soffan å byta sovplats...

Puss och kram ses på stan!!

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Låter som en himla trevlig midsommar :-)

2008-06-26 @ 07:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0