LITE BLANDAT

Tiden rinner iväg som jag vist alltid verkar skriva =P
PÅ denna tiden jag inte skrivit något så har de hänt lite blandat.

Jobbat lite när de ringt efter mig, alltid trevligt, jobba igår, 8,5 h det var nån slags blandning av mellan och sent skift när de behövdes =)

Vart till tyskland mä den STOORA bilen i förra veckan men två tjejpolers och shoppa lite, som vanligt så köper man mer än vad som e tillåtet i ekonomin. Hade ju suttit gubben å jag och förbeställt på Calle och det var en del man fick ta bort från beställningen för när vi kolla på slutsumman så hajja vi till.. "en sån å en sån.. men va e detta, en sån testar vi, shit va billigt vi tar en till " ja så lät det lite hehe
Vi gick upp 03,00 och hämta den andra polersen 03,30 sen så bar de iväg.. jiihuuu  to tyskland. Stämningen va på en trött nivå när vi började rulla men vi höll modet uppe, jag som inget körkort har satt säkert hehe men de va bara en som körde dit å hem, som hon sa så va de hennes tur hahaha men min tur kommer när jag fått körkort ehhe å de dröjjer väl =(( 
Så nu har jag lekt turist då jag aldrig åkt över öresundsbron.. men den va inte så hög som jag trodde paahhaa  och fota haha Last exit in sweden hahahahaha
När vi vart till Boardenshopen så köpte jag vin till min lilla älskade mor.. hon fick sätta in lite pengar till mig för det hade dragits pengar som inte skulle ha dragits och ja ej fått pengar från försäkringskassan. så hon satte in 500 extra så jag skulel köpa så många BIB jag kunde för det. När jag sen ringde och sa att de vart 8 BIB för 500 Ojoj  nu slipper jag va törstig i sommar hahahaha...
När vi kom ut från calles och hade bet våra beställningar å köpt liite extra och fått ut våra pallar mä gottit på så fick ju jag mig ett gött skratt.. min pall va den minsta av alla som jag såg när vi stod där, den va änna lite mesig hahaha men va fanken... får shoppa mer nästa år hehe joooo det skulle jag ju skriva.. när vi fått in allt i bilen, m2 du e grym på att packa bilen, så gick första lommen.. en jordgubbs lime cider  DAAAMMMNNNT va god den var.. jäklar  TILL SHOPPEN!!! sa vi i kör alla tre och det vart två lådor till sånna sen åkte vi hem..  Humoren sjönk lite efter varje cider vi drack  det var 4 el 5 för mig nån/nåra fler vart de för hon i bak hahahhaa
!!!!!STABILT VA!!!!!!

Vart på Kick off mä gymmet i lördags   beachvolleyboll  och de va skitskoj.. satt på torget å vänta på en buss som de hade arrenderat.. å välk inne iden kom ölen å cidern fram  collt helt i min smak hahaha  det av kul att få se va de va för folk som jobbar på de olika anlägnningarna, jag har ju alltid trott att de vart ett speciellt slags folk som jobba på gym,  lite rätt hade jag iaf.. fick en del blickar på mig...   avsmaksblickar om jag säger så. .redan på torget i stan så konstaterade jag att jag va tjockast!! och det förblev jag resten av kvällen... jag gick vid 23,15 ungefär tror jag den va. kände mig lite malplacerad. jag försökte prata mä folk de svara lite kort.. kanske ett minileende sen vart de inge mer.. Va fan hade jag där att göra... vänta bara till nästa gång, då e jag förhoppningsvis 10-15 kilo lättare.
Överlag så hade jag det skoj, wollybollen va roligast!! men min handled har ballat ur  är lite svullen men de e la så när man ska stila å hoppa upp å smascha hahahaha

Vart lite avis då gubben å sonen for ner till playa del frillesås å skulel bada.. men de badade inte haha
åkte ner på söndagen igen å då va ju ja määää...  stod å samla mod till att ta av mig linne å kjol å sitta i bikini.. äääh va fanken  de e ingen som känner mig här tänkte jag, men tyvärr så kommer jag  ju tillbaka dit.
Iaf så badade jag sonen totalvägra.. han har blitt en liiten chicken hahah naaaj inte min sötnos.. gubben bada inte. Sen kom det ner 3 vänner och vi gick och köpte glass.. vattnet i de små fontänerna va mer intressanta för sonen.

Fått tummen ur att ringa läkaren för mina hälsporrar. fick en tid 17,20 i eftermiddag!!
Nu e de dags att fixa frukosten till mina två  älsklingar.

Pussochkram ses på stan

Kommentarer
Postat av: Zupermom

Har ju glömt att fråga... Hur gick det med Zebbes ben?? Hoppas inte det vart nått allvarligt...

Här dricks det jordgubb/lime för fulla muggar... he he...

Massa kramar...

2008-06-03 @ 17:58:16
URL: http://zupermoms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0