JAG BARA MÅSTE

Berätta att natten till idag så sov våran lilla son UTAN BLÖJJA för första gången!! Och han va så torr å fin så!!
Så nu gör vi ett försök i natt mä! Han har druckogt saft innan, jag tog mä han upp till övervåningen så satt vi å käka popcorn som han förövrigt önskade till frulle men de sa jag ju givetvis nej till.. haha sötnosen!! så vi hade lite lördagsmys han å ja medans gubben kolla fotbollen. Nån va ju tvungen att underhålla lillkillen så jag kände mig mand då jag tycker att fotboll e så jäkla trist att kolla på. Visst e jag intresserad av att veta när de blir mål odyl men se nej nej nej.. kanske i stan mä en storbildstv å lite cider hehe

Nepp nu ska vi mysa lite!!
Trevlig helg alla!!

Puss å kram ses på stan!!

Jo de va sant.. va å körde MRL idag vid 10,30 och det gick så jäkla bra trots att jag drac en fyra fem glas vin på kvällen innan.. hmmm det får jag nog fortsätta med hahahha  NOOOT!!

Kommentarer
Postat av: perny

Grattis. Snart släpper det och han blir en riktig torrboll ska du se :D

2008-06-14 @ 23:21:16
URL: http://forfattartankar.blogspot.com
Postat av: Anki

Åh vad duktig han är!!! Stor kille ju!

2008-06-15 @ 09:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0