BULLAR Å TZATZIKI

Ja vilken jäkla blandning.. vart ju nästan så att bullen smaka vitlök!! men bara nästan!!
Goda bullar, sonen gjorde sin egna lilla plåt, men tyväär så jäste de inte så mycket, för mycket mjöl, men de e ju hans EGNA!! Och de är ju det som e de viktigaste!
Tzatzikin vart ju nästan bara för perfa!! Känner mig mega stolt!! hoppas att den e lika god i morron, men då har den ju fått stått å dratt till sig ordentligt!! 

Midsommara firas nere i Frillesås hos de galna människorna *fnissar belåtet* Ska bli sketa skoj, en jobbar nu i natt å går av vid 6,30 så de behövs nog inte många jordgubblime till henne hahahahahha  *skojja*  

Har ju gjort tzatzikin till alla som vill ha... melon har vi en hel mä oss oxå, mest till alla barn, nåra som kommer vet jag inte brukar ha med så att andra kan få av.. se hur de blir denna gången då!! men jag har mina anor...   inget negativt, men om de ska ätas av andra så får man ju nästan bjuda igen lite oxå! tycker jag iaf!!  men men nu ska vi ha jätteskoj å kika på regent som faller.. ska kolla smhi snabbt bara mm sol mä regnskurar.. KUUUL  NOOOOT!
Ni ska jag slappa tv nej jag måste pussa på lillkillen innan han somnar jue 

Puss å kram ses på stan

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Ja jag hoppas inte du ska blanda bullar och tzatzikin hihihi, blir nog inte så gott kanske. Ha en underbar midsommar! Och ta det lugnt med alkoholen :-) Kram

2008-06-20 @ 08:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0