VARMT :-)

Shit va ja njuter av värmen... såååååå gött....  
I lördags så drog vi till Playa el rågelund i Åsa och det var verkligen VARMT i vattnet. Älskar havet... salta bad å solen sombränner som man dock inte känner där för där blåser det alltid.. 
När vi skulle svänga in till shellmacken- sandsjöbacka så ringde telefonen.  Ett par polare som vart inne i stan på Mama Mia va på g ner (hem) å kolla va vi gjoirde.. jo vi skulle ju till playan haha så de kom dit oxå  4 vuxna 3 barn så de vart haj lajf  
Själv så bodde jag i vattnet men sonen skulle ju inte bada.. NEEE inte bada   men efter ett tag så tog gubben å bar ut han å snurra han lite och ville han ju inte gå upp ist hahah han e som mor sin hahaha Mammas pojke!!
Jag däremot simma visst på nån brännmanet när jag gick i första gången.. shit va de brändes på benen.. bläärp inge kul  men det gick.. det va värre för de mindre en stackars tös skrek så högt så ja led nästan mä henne..

Sen så kom fråga upp om vi skulle grilla ikväll.. Ja e på sa jag!! R sa jag har ju lite kalla på kylning hehe Gúbben sa men jag kör ju 
Sov i husbilen då??!!  Coolt, ska bara köpa tandborstar så sagt å gjort så stanna vi där å grilla å drack lite kalla... mma va gött och himla trevligt!!

Playan på söndagen mä va tänkt så vi brumma vidare till Torstensvik och såg en annan polare till Gubben på en gräsmatta me sin lille son  så vi vände å åkte tebaka å tjöta lite där, sen när vi skulle åka så ville inte sonen bada, han ville åka hem så då gjorde vi det, va mest jag som vart besviken att vi inte bada.

Vi hade ju fått besök vid 10 tiden när vi ej va hemma äns hahah Kompisar från Oxelösund kom..
Så de vart ju nåra kalla på balkongen, med vattenkrig så att grannarna brevid kika ut haha De e bara vi haha sa ja
Måndagen vart ju Liseberg och det var VARMT!! Mycket folk men inte mer än 15-20 min i kö så de va inte så farligt!! 
Det var himla trevligt iaf...
sen vart vi så paj att vi var på g i säng när vännerna kom tillbaka till oss, de brukar alltid stanna kvar lite längre än oss på liseberg.. vi kan ju gå dit typ varje dag =))) 

Tisdagen ville ja till playan men det kom en miniskur  och så kom jag på att ja måste han en ny sportbh å de e ju ingen billig historia.. 400 spänn som hittat!! E ju skitviktigt att den sitter bra! Å ja köpte en som jag har fast en svart denna gången  champion

Idag så har vi lämnat sonen hos mommo i stugan i lysekil. 5 dagar barnfritt  jeeyyyhh  ;) ;) ;)
Men starten dit vart ju nkte smärtfri, hitta inte plånkan hemma igår så jag trodde att den vart kvar i bilen, men nehee, till willys där vi var igår å fråga men ingen plånka... hem igen å kolla upp i lägenhetetn igen.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH  den låg i suflätten på paraplysulkyn som låg hopvikt under ett bord i arbetsrummet.. men jäöklar va gla ja vart!! Sen så ville sonen kolla film p åvägen så vi satte upp dvdn men hallå det kom ju ingen bild, har ju bara använt den 2 ggr... till coop å byta till en ny.. Ja vi hade ju planen att komma iväg runt 11 å de tar en timme + att köra dit... tror vi va där 15 paaaaaahhh  så stressa i sig käk snacka lite mä mamma visa vart jag lagt de olika grejjerna sen så sa sonen bara hej då mamma hej då pappasom om det inte va något  jahaaa hejdå då.. han hade sagt i bilen hela tiden under våra turer hit å dit: Åka till mommo nu?? Åka till mommo nu??? så han e la mega nöjd hahaha

En sak jag glömde skriva efter ja vart till röngten va att när sköterskerna står bakom väggen där de står när bilderna tas så hörde jag att de sa: DET HÄR SER JU INTE BRA UT!!  Trodde att de skulle ta nya plåtar men han kom ut å sa DÅ VA DET FÄRDIGT!!  Men hallåååååååååååååååååå  va e de som inte såg bra ut.. nu har ju ja haft de värsta seminariumena i mitt lilla huvud: Du har tumörer i hälarna, Du har en alien som hackar sig ut, Du har en spindel som byggt bo där; du har värsta hälsporren vi måste amputera bort fötterna GAAAAHHHH låt dessa hemskheter försvinna
Och svaret kunde ta 2 dager. 6 dagar så han sa ca 5 så i morron borde jag få svar tycker jag!!

Nää nu ska jag sätta mig på balkongen med ett glas rött.... jehööp det var den spinningen det som jag körde idag hahaha

Kram på er alla





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0