TYPISKT

Ja kanske inte direkt ordagrant men nästan iaf... fick värsta rycket.. jag vill ut och gå.. bara slänga på mig lurarna och gå och gå och gå och gå och gå, precis som jag gjorde när jag va singel och omamma!! Men det ligger ju något helt underbart där uppe och snusar så gott... så jag satte mig på balkongen mä en vasabi Xcider. .den va god, men jag ville ut och gå... Jag saknar dessa turer.. helt oberoende av någon, bara kunna ge mig ut, vilken tid på dygnet som helst.. 21 på kvällen, 6 på morronen elelr 3 på morronen ja vilken tid som helst när gålusten kom över mig... hade gubben avrt hemam så hade jag gått ut och gått.... men cidern va god!!! ;)

Sonen och jag gick till lekplatsen när vi kommit från dagis, hem å hämta grejjerna å upp.. jag hade köpt en kycklingsallad.. för varmt att käka varm mat tycker jag...  han fick oboyplättar men va me rintresserad av att leka.. satt en kort stund bara.. det gick inte att va där... övertala en motvillig kille att gå hem och hämta pengar å köpa glass, det gick han mä på.. en stor sukeladglass skulel han ha.. jehööp...... 
väl uppe igen så hämta jag ner poolen, var för lat att tömma ur luften sist vi hade den så ja la bara upp den på vinden.. och börja springa mä megagrytan och hinken mä vatten... mmmmmmmm  va härligt han hade det där.. spritt språngande naken åla han omkring i poolen å skvätte ner hela mig, men hallå det var himla gött... själv hamna jag där i mä sen.. hade ju bikini p mig under linnet... 
Kvällsmaten avrt korv mä bröd och han käka som vanligt tv-tre små bett i körben och sne skulle han ha mer ketschup i brödet... det resulterade i att vi hade brösmuler i hela soffan.. vi kolla på Extreme home make over... han  tyckte att grähinerna va coolast                                                          så klart  =)))))
Bada killen i badkaret hehe och sen i säng, läste favvoboken Pedro och sen så läste jag inte mer,.. va sååå trött.. han vände sig efter en stund å somna.. jag oxå om jag ska va ärlig.. mmmm va gött de va!!

Ska väl sätta mig och flumma bort i soffan en kortis inna jag nattar mig själv.

Tataaaaaaa 

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Får också såna där infall att vilja ut och gå, och ofta kommer det då det verkligen inte går eftersom man är själv med barnen, skumtt det där. Den där cidern låter så god! När Linnéa inte vill ha mer mat av mig så ska jag minsann dricka cider. Hoppas du har det underbart på kusten.

2008-07-04 @ 22:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0