LISEBERG

Tog oss en tur till Liseberg efter dagis.. PUUUUUUUUUUUHH va varmt å klibbigt de va då.. fick ju bli ett par turer i cirkusexpressen.. tre gånger på raken för att va exakt men inte en enda gång hamna vi i en BLÅ vagn.. stackars lille kille.. helt förstörd... JAG VILL ÅKA BLÅ VAGN!! Förklara det för en snart tre åring.. men det gick bra när det väl startade.. vi hamna alla tre gångerna i en ORANGE vagn hahah mysko!! grodorna fick en tur oxå farfars bilar å drakbåtarna och fisketuren och han skratt som vanligt!! glass och popcorn. Efter sista turen i cirkusexpressen så sa han köpa cocorn så då gjorde vi det.. Vi kika p hela föreställningen i lilla manegen och han satt fint hela tiden..  så en bio känns hyfsat nära nu för hans skull...

Ska faktiskt snart gå å lägga mig.. ska upp 6 för att lämna in sonen 7,30  ska ju få uppp han oxå, han e ju som en värsta tonåring!!
Fy sjutton.. jag måste städa i morron!! VILL VERKLIGEN INTE!!!!!!!!!  Lillebror och tjej med syrra ska ev sovahär fre till lör så jag får ju städa då va!!
jaja fixar de i morron!!

Tjelleveppen alla niiii där ute i etern!!
K R A M ! ! ! ! ! !

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Vill också åka till Liseberg ju

2008-07-03 @ 08:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0