ÄÄHH FYY

Ja e verkligen inte på humör för nått... 
ska till gymmet för en grej vid 18, inget pass, något annat..
känner att jag har massa aggressioner i kroppen.. en massa konstig spänning som inte vet vart den ska ta vägen..
Ett boxpass hade vart bra idag tror jag...
inga pengar frör träningskortet ännu =((( 
och akassan får jag NÄSTA torsdag.. bläääähää vill ha nuuuuuuu nä rättelse  MÅSTE HA NUUUUUUU!!
Tycker synd om sonen.. han säger nått jag säger nej han tjötar en gång och jag exploderar nästan... fy fann  känner mig inte som en bra mor idag!! Min stackars lilal kärlek.. gör ont imig när jag gör så mor honom!! Jag vill ju inte!!


Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Så där känner jag mig mer eller mindre varje dag :-( Blir skit irriterad på Lucas när han "tjatar" Men det blir nog tyvärr så ibland och man är inte mer än människa.

2008-07-08 @ 22:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0