VART E MIN ORK??

Jag e så så så så så så så  trött! Ögonlocken har fallit ner hela dagen.. ochdet är ju jobbigt. Jag tog mig i kragen å  avbokade spinningen i kväll och barnpassningen, hade inte pallat mä passet tror jag. Hela kroppen förfaller känns det som, bara för det så har jag käkat popcorn å kollat på en del avsnitt av vänner. Joey Tribbiani pigga  upp mig i min "lilla" trötthetssvacka. Ska faktiskt gå å nana nudde nu.. kl e 21 Skulle ha strykit å bytt gardiner var planen när jag inte gick å träna och jag har fanken inte gjort nåra situps heller å ingen rockring, mådde illa efter maten igen..  åt fisk å potatis å morot.

Sonen va trött han mä, för han va på dagis vid 8 ist för 9, jag skulle till sjukgymnasten kl 9, tjejen där skulle fixa ett program till mitt kära vänster underben =). Sonen hade inte sovit på dagis helelr så där hade jag oxå en anledning till att inte få dåligt samvete för att jag avboka spinningen!  Han somna på min mage vid 18 å han sover än, hoppas att han fortsätter mä det hela natten nu.. för ja e ju paj!!

Så alltså ingen träning idag =(((((    jag jobbar förmiddagen i morron så ingen träning sen heller, mamma kommer sen oxå.

God Natt på er allihopa. 
Ska gå upp å drömma underbara drömmar om min älskling som jag saknar något ohyggligt mycket!! Snart två veckor ifrån varandra *lessen i ögat*

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anki

Vännen, har du tagit ett test? Kanske finns anledning till varför du är så trött?

2008-01-19 @ 11:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0