STORMEN TUVA

Nu har det börjat blåsa som faen igen.. Tuva kommer över oss mä stormsteg =)  ++++++ massa jäka snöblask, kom ut från gymmet å höll på att slänga mig själv på backen.. shit va halt de va!!

Körde spinning idag mä en ny instruktör för mig, han va skitbra och musiken va kanoners!! Benet höll ihop. Personalen börjar bli väldigt dåliga å de e ju inge bra. Jag kan ju inte stå i receptionen själv =//  har ingen lust att jobba i helgen ändå.. kör ju för och eftermiddagen i morron.

Jag ska strax kila till soffan å slänga mig å kolla på Las Vegas.. hmm tror att de e de som kommer på 5:an

Missa lite siffror igår =P 
Vikten 86,7  alltså -1 kilo nått
Midjan -1 cm alltså 103 cm  sammanlagt 4 cm!!  Glad Mia!!

Nu ska jag koka två ägg! Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Bra Tjejen!! Kämpa på!!!

2008-02-01 @ 08:53:25
Postat av: Anki

Heja heja!

2008-02-03 @ 15:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0