OMPYSSLAD AV MAMMSEN =)

Snacka om att det är gött.. att ha mammsen här som tar hand om mig och sonen,  iof så är hon ju här för att ha tagit hand om sonen när jag jobbade idag, men det var bara 2 timmar som jag jobbade puuh det var ju jobbigt!! 
Azzå, gubben säger att han alltid hamnar i fel kö i affärerna, men hallå jag då!!!!! Ställde mig i den kö som såg ut att va smidigast.. tre pers innan mig å kortläsaren ballar ur.. väntar å väntar å väntar på väntar.. sen bytte hon kassa så ja va först.. de två innan bet kontant å han som ej kunde bet mä kort fick göra det hos kvinnan i kassan brevid å jag klara mig precis på de kontanterna jag hade på fickan...   men ryggen börja värka mer å mer å mer...  när jag vänta på min tur under haveriet!

I morse så kolla sonen å jag p Bamse. Såg att han hade röda prickr på kinden.. NEEEEEEEEEEEEJ   *hmm känns lite varm i pannan*  NEEEEEEEEJJJJ  inte mässlingen!! Jag gick å jobbe å mamma passa sonen.. inget mer hände, mamma sa att de kändes mer som torkade kvislor så då fick de va det.. de försvannunder dagen å eftermiddagen.. PUUUHH  Har väl inte riktigt tid mä det nu va!!

Har fått tvättat det som ska packas ner  skönt.. å mamma nattat sonen.. jag har inte fått göra nått.. neeej sitt mamma  Mommo tätta... mommo äsa   mommo bygga tågbana mommo mommo mommo mommo mommo  helt plötsligt kände jag mig överflödig.. men det kom över mig mycket snabbt.. va gött då kan jag göra annat =)

TACK ÄLSKADE MAMMA FÖR HJÄLPEN!!

Kramar  Mia


Kommentarer
Postat av: Anki

Va la gott och kunna slappa lite så, bli ompysslad...

Ha det gott i stockholmo....

kram

2008-01-19 @ 22:44:03
URL: http://annlil.blogg.se
Postat av: M1

Visst är det skönt att kunna släppa allt och låta momma ta hand om allting...

Ha så kul i Stockholm och hälsa ficklas...

Kram....

2008-01-20 @ 17:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0