NYÅRSAFTON

Firades med dunder å brak...  tjo å tjim fnitter å gapskratt...   när man va 20 ungefär... nu 13 år senare så firades det med dunder, utanför iaf... smällt å tjötit i två veckors tid tror jag. Men en kanoners nyårsafton hade vi iaf i goda vänners lag. men jäklar va mätt man var då.. förrätten va supernice... tack pompisar!! å Champagnen som serverades till ojojojoj å jag gillar inte champagn i vanliga fall men damn va den braka rakt upp i skallen =))))            sen så kom jag in i bilden å fixa potatisgratäng, klyftisar på bakpotatis mä massa olivolja å vitlökskrydda å salt å örtkrydda å paprikakrydda lite mer olivolja.. mmmmm va gött de va ja jag fixa ju oxfilen oxå som vi förberedde på förmiddagen.  senare vid 22,30 börja jag med desserten... den ska serveras direkt från ugnen typ... å det var ju chokladkaka mä flytande fyllning.. baylis och hallonsorbe glass till det å jäklar va god den va!!  Snart dags att göra detta igen!! Sonen höll sig vaken från 8 på morronen till 23,56!! FYRA SMÅ MINUTRAR TILL  män näääähheee han somna på pappas axel.. mä hörselkåpor på som han fick behålla på sig sen när vi la han i sängen... han reagera inte äns när en raket small precis utanför fönstret där han låg, då e man trött... nu somna han vid 17,45 på väg från affären.
För att sumrera kardemumman så va nyår kanoners... la mig vid 02 tror jag. å sov till 9,30 då sonen kom in å skulle rulla upp på mig i vanlig ordning *ler*

Boka upp mig på spinningen i morron kväll.. lika bra att köra igång med nyårslöftet jag inte gav!!
käka rester idag från gårdagen.. mumma.. vitlökenhade verkligen gått in i köttet under natten hehe stinkbomb!!

Ha en superbra Fortsättning på det Nya Året! Det ska jag ha!!
Kramisar

en bild på vårat kråkpippekaksborg =) 343024-2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0