MÅNDAG igen...=)

Måndagen började mä 1,5 timmes jobb.. ja de e ju så man sliter ut sig ;P  när jag kom till gymmet så va det MASSOOOOR av folk som vänta på sin tur.. kollegan höll på mä kortförsäljning, telefonen ringde å ringde å ringde, andra kunder så jag kasta in mina linser i ögonen (som jag vart in till stan å köpte först innan jobbet.) sen skred jag till verket.. receptionist.. så det blev 45 min extra där. Två damer skulle provträna men både jag å kollegan missa att de hade ett barn mä sig å de sa inget heller...  Tyckte jag hörde barnröster i gymmet, hmm e de barn här?? mitt skulle komma först 10,30, så jag kila upp å fick säga till dem, e ju liksom barnförbjud i gymmet,  hon fick va hos mig men bara för den gången, de måste skaffa ett kort som gör att de får boka in henne..  sen kom den lille killen jag skulle ha i barnpassningen. 1,5h. Måste kolla v avi skrev i tidrapporten på mig tror att vi missa 30 min, inte bra det! 

Har inte gjort så mycket av intresse idag, såg en bok i fönstret till akademibokhandeln som handlade om bilar-fordon av alla de slag, 69 spänn, ååh va jag ville köpa te sonen men han har så mycket böcker just nu så jag hoppa det, får suga på den karamellen ett tag till.  
Fixa käk när jag kom hem från jobbet, stekt fisk å potatis å Heikesås.. muummms men jag drack saft till maten, hur jäkla bra va de då??!!  *MOOORRR*

Träningen idag har vart 200 situps och Bodypump 55 min. Ingen rockring dock =(  får rocka från andra hålllet nu för jag krymper snett i midjan *Fnissar*

Ska återkomma mä vikt å midjemått på onsdag!
Nu e de CSI New York 
Skön tv kväll på er alla

Har en fundering, e de nån annan än mina vänner som läser min blogg??  om det är så lämna gärna en kommentar så vet jag  LER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0