JAJA VA E EN BAL PÅ SLOTTET??

Nu sitter jag här ensam i det stora palatset igen, ja sonen e ju här men gubben ratta till stockholm för att bli där i 3 veckor. Mindre skoj, men va gör man inte för pengar *blink blink* men kommer ju att jobba så mycket så jag hinner väl inte märka av det kanske.. skulle vara den stora tomheten i sängen om kvällarna =(  och den uteblivna foffesmörjen ....  *POSITIVA TANKAR*

Och i morron börjar ja å smälla mig på fingrarna om jag slarvar mä maten... å mina situps. Rockringen ska dammas av den oxå.. nu ska midjan formas. Återkommer mä midjemått å vikt i morron. Om min svägerska å en annan vän pulverdietar å försvinner så ska väl jag klara av nåra kilon mä massa träning å mat å måltidsersättning. Funderar på ett mål som 5 kilo till min födelsedag, 30/4. Det bör jag klara. Så nu måste jag skärpa mig. hmm säger jag som sitter här å småknaprar på nåra nonstop som satt på peppekaksborgen som jag demolera idag..

Är sååå trött så jag funderar på att lägga ner för idag.

God Natt alla vänner å alla ni som börjar på diet LYCKA TILL!!!

Kommentarer
Postat av: M1

Klart du fixar 5 kg tills din födelsedag... Vi får stötta varandra...

Lycka till...

M1

2008-01-07 @ 08:49:09
Postat av: Perny

Klart du grejjar det här. Det är ju du, jag och Marie som ska gå på plajjan me bikini sommar vet du ;) som de tre läckerpaketen!

2008-01-07 @ 11:13:06
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0