VILKEN JÄVLA DAG =/

Say no more!!  Fattar inte varför jag sitter här å knapprar iaf. 

Gubben  fick en smärre yrselattack i morse å trodde att han skulle dö! Att hela världen höll på att falla ner på honom, så jag ringde sjukvårdsupplysningen å de sa att vi skulle ringa öronakuten å där satt jag väl i kö hur jäkla länge som helst. kom fram å fick prata mä nån arrogant tystpratande knasboll, hörde knappt va han sa men vi fick en tid kl 14. En akuttid ville jag ha  en sen en paahhhh

Jag försökte få tag på den andra tjejen som jobbar fm i bp  men fick ej tag i henne, ringde kollegan i receptionen och berätta läget, men då visste jag inte om tiden han fick... ringde sen å sa att vi skulle dit vid 14 kollade mä gubben om han klarasig i nåra timmar så jag kunde gå å jobba 11-13 det gick bra, så jag fick fixa plättar till lunch för jag hade sonen mä mig, ringt dagis å sagt att han va ledig, förklara läget för dem. Kollade mä de två föräldrarna som lämna in barnen idag om de kunde komma 12,50 ist för 13,00 de va inga problem då jag beställt en taxi till 13,20 mä barnbilstol, 50 jävla spänn skulle de ha extra för den, PATETISKT!!  tycker jag då! de på taxin skulle ringa inom en timme om de fick tag på en mä stol.. tur för de att de gjorde de då..  kände mig på lite pissigt humör.. tröttheten sitter i fortfarande!  Kom till öra näsa hals å läkaren kolla på han, de framkalla yrselattacker.. inget han va spec. gla över men de fick ut nått av det iaf, minns inte.. tog blodprover osv, de säger att de vill ge han antibiotika direkt i blodet, alltså han blev inlagd, han vart ju inte gladare av det direkt.. jag har fått ringa hans jobb å i morron ska jag ringa å ändra tiden för sevice på bilen som ska göras på onsdag. satan att jag inte har körkort!!!!!!!!!   Ska iaf höras av mä hon på hans jobb i morron fm å kolla läget, om de ska ge projektet till nån annan eller så.. men hon vill ju ha honom på detta!!

Sonen å jag fick ta spårisen hem för att hämta lite grejjer som tandborste å fillingar, deo böcker mm till han.. köpte lite godis oxå, han va jäkligt godissugen, sonen käka en körv på spårisen hem å somna lagom vid centralen (mindre än 15 min kvar hem) och han sov medans jag sprang upp å packa han väska å ner igen å iväg till spårisen å tillbaka. han vakna när vi kom av spårisen. Höll på att missa att gå av den oxå haha prata mä en kollega som jag träffa på spårisen hem, hon skulle kolla vilka jag skulle jobba mä i morron! OJ jag ska ju av HEJ DÅ å slänger ihop mobilen å får tatt mig av bland alla som e på G på hahah skulle ju ha mä mig väskan oxå... 

Nu har jag gfått sonen att sova, han får sova i våran säng inatt.. jag behöver ha lite sällskap, ligga å lyssna på hans små andetag... 
Käka på Mc Donlads mä.. jag kände bara att jag inte orkade att fixa nått. så nu sitter jag här mä magknip!! får de av mcido! men vi käka morötter å äpple till å juice så liite nyttiga va vi väll haha

Säger bar ahejja hejja till de vänner jag har som har gått ner så mycket i vikt!!  *TUMMEN UPP*
ska nog inte väga mig på onsdag tror jag.. eller ja kanske ... vet inte beror helt på hur veckan tar sig!!

Nepp Nattis alla!! nu ska jag krypa ner under täcket iaf!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Men jösses! Hur mår gubben igentligen?? har dom hittat felet..?? hälsa han så gott från oss!! Kramissar!!

2008-02-12 @ 09:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0