SNÖSTORMEN

Som regnade bort... jag blev nästan lycklig när jag såg att de snöa i natt.. eller rättare sagt knalla ut i det =) Var hos goda vänner i går till idag och vi nanade i deras husbil... sonen å jag på en bädd göbben på en annan =(  ja vi fick inte plats alla tre på en å soen skulle bara rulla ur utan nån av oss som murbräcka haha Det blåste å snöa som faen så jag ångrar nu att jag inte slängde mig ner å gjorde en snöängel =)
Vi fick jättegod mat, fläskfilé mojs mä bacon å champinjoner i nån cremefraichesås å potisgratäng å sallad.. päronhalvor mä after eight på.. gottit!! 
Sen kom det 8 till + 2 ongar!! sonen hade skoj i deras mellanpojsks rum mä alla bilar mm dottern ville däremot ha in han på sitt rum, hon e 1 år äldre haha  ska börjas itid.. snart sitter väl far hennes mä hagelbössan å vaktar ASG
De andra tjejjerna har börjat dansa linedance å de försökte få¨mä mig upp på golvet onononoononononononooo   jag dansar bara afro hahahah

Hann mä ett spinningpass på lördagen kl 10,15  lite mör efter att vart på jobbet från 11-20 på fredagen.. barnpass först å sen direkt till receptionen.
Men kände mig pigg å körde gärnet på spinningen.. just då så ville jag gå i dag igen meeen sov ju bara typ 1 timme i natt så det hoppa jag + att vi svulla pizza oxå.. men men  det kan man väl få göra nån enstaka gång eller??!!  gott va de iaf. ;)

Kollade på Såiderman 3 å den va ju nästan fjollig!! gaahh kunde tagit bort 1 timme på filmen.. jaja  allt kan inte va bra som man ser hehe

Nu väntar min säng,...  nya lakan å nybadad mmmmmmm  kan det bli bättre *blinkblink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0