NEEEEJ

Jag har gjort nått jag aldrig trodde att jag skulle göra!!! I tisdags så vart jag in till Team sportia å jag köpte ett par av de fulaste fulaste fulaste tofflor man kan sätta sina små söta foffar i!!!!  FOPPA!!!!!!!!   Damn va jag har gnällt över dessa gräsliga saker! Ja jag skall  ju aldrig ta på mig ett par sånna i hela mitt liv!!  Yeah right  dit jag går går mina FOPPA!!! Azzå så här tänkte jag.. E de så sköna som alla säger.. Jag har ju problem mä mina Hälsporrar å det känns kanoners att gå mä dessa GRÄSLIGT FULA FOPPA!! Så i morron när jag ska fika mä en vän så ska jag köpa ett par till så jag slipper kånka dessa fram å tebaka till jobbet...   De säljer ÄKTA crocs till halvapriset alltså 249 spänn så jag ska ta mig råd å köpa ett par till som sagt var... nästan så jag inte vågar erkänna dett jue!!

Jaja jag får la ta mä mig foppa upp å hänga lite tvätt... ler    Nu e de inte Me and Joey Tribbiani längre ^*Sorrryyyy*  nu e de Me and Foppa... ;P

Kommentarer
Postat av: M1

Äntligen föll du dit... he he... Fast jag använder inte mina, hade de på jobbet men fick ont i ryggen av de... Däremot på paddlingen var de suveräna att ha på sig... ler...

Massa kramar...

2008-02-29 @ 09:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0