KRAFTEN; DEN E BORTA

Ja det känns så idag.. va okej att jobba, men sen så skulle jag till dagis, hämta lillkärleken, hem å hämta datorn till storkärleken å sen till sjukan å pussa lite på honom, sen till gymmet å köra spinning och nånstans där emellan skulle det fixas middag å intagas.. det blev dock en körv från pressbyrån (mindre god) och så köpte jag en pasta sallad mä kyckling å den va total vidrig BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRPPP pasatn va geggig typ och det låg 5 kycklingbitar i där som va slemmiga.. inte myckettill middag där inte, kanslke inte så konstigt att jag inte hade nåra krafter då´rå.. jaja 

Är jätteglad för göbben får komma hem i morron och han va bra mycket piggare idag!!  Saknat han nått grymt... e ju inte samma sak att ha en bäbbä på 2,5 år  i sängen om natten  hahahhahaha

nää lite siffror kanske, de e ju ändå onsdag..
vikten: då 86,7 idag 86,6
midjan: då 102 cm    idag: 102,5  ALLTSÅ ETT + på 0,5 cm  *morrar*.. men jag har ju inte situpsat på en vecka eller rockat.. ta igen det till nästa vecka!!  NYA FRISKA TAG!!

Ha det gött allihopa nu.. för jag ska stendö i sängen men först ska jag läsa min Nya Musse Pigg jag fick idag mmooaahhh


Kommentarer
Postat av: perny

Du har blivit utmanad! Fota och skriv om dina 5 favorit inrednings detaljer, skicka sedan vidare utmaningen till 5 bloggar. Mina favoriter kan du läsa om på min blogg.

2008-02-13 @ 23:05:56
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0