JAG - SOFFAN - TRIBBIANI

kan det bli bättre hehe  JOO om kärleken  va hemma mä mig å inte halvt borta på en vårdavdelning på sjukhuset! Tänker på dig hjärtat!!

Idag va de receptionen som gällde 3 timmars jobb =) mmm  önskar att det kunde va mer.. iaf, det gick bra somvanligt, hela personalstyrkan satt å käka macka hehe det är nice det.. man får passa på när de e lugnt.. men med ett eller flera avbrott för kund eller telefonbokning. Stressa till dagis sen å hämta lillkillen, stressa till spårisen å iväg till sjukhuset, Rummet va toomt, ingen säng mä hjärtat i?? hmm Jo han va på operation.. de skulle göra hålet större i trumhinnan, men han mådde inget vidare, trött å illa mående å lite yrsel fortfarande, jösses, när ska yrseln ge mä sig??!!?? Han vill bar hem och det förstår jag, hur kul e de å ligga i ett rum utan tv å fanns det tv skulle de vara 1 2 4 niiccciee  Köpte korsord till han å så fick han sin pod, se om han kan lyssna nu bara.
Vi kom upp vid 16 tiden å då va han inte tebax, skulle kanske komma om ett par timmar.. typ 18 då, jag kunde ju inte sitta där å vänta i 2 timmar mä sonen. kul för en 2,5 åring NOOT!!  Hjärtat ringde när vi var hemma nästan mä spårisen.. typ 16,30 kanske.. OTUR!!

I morron blir det stressigt värre!  Jobba 11-14 hämta sonen, ilfart upp till sjukan sen tillbaka å spinna 18,30.. när middagen ska hinnas klämmas in här vet jag inte.. får lösa det på nått sätt.. *tankemaskinen e i gång*

Nepp nu e de soffan jag å tribbiani som gäller!!
Kram på er från en megatrött Mipi

En liten uppdatering bara!!  samma sak första gången jag såg det.. Absolut sista avsnittet av vänner... och där sitter jag å bölar i soffan..  kan ju faktiskt inte skylla på tröttheten.. för det är det ju inte..  lika deppigt varje gång antar jag...  men joey fick ju ett eget rum hos monica å chandler.. sicken tur då.....  ler...   nää en klar favvoserie..
nepp nu ska jag upp å hänga tvätt  å sen krypa ner i min säng å tänka på gubben å lyssna p sonen andetag!! NATTIS!!

Kommentarer
Postat av: M1

Usch då... Hoppas han kommer hem snart... De har ingen aning om vad det är med honom eller??

Massa kramar...

2008-02-12 @ 22:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0