TJOCKIS ;-)

 Nyårslöfte om ett nytt liv mä en ny diet??  I morron e de Bodypump!!

 Hmmm va e de för konstig form då haha knölig haha

 Men kolla röda pinnar hmmm jag tror att jag gör en spindeltomte ist för en vanlig... sagt å gjort... sonens tjusiga 2008 års  tomte    "Mamma, du gillar inte spindlar?" "neej det gör jag inte" "mamma gillar du räcerbilar?"  "hmm mer än spindlar kanske"  "Jahaaa"

 njaaaa jooo visst syns granen bättre på detta kortet... i fullt solsken haha   en superbarrande sak står där så grön å grann... 

Nu har vi flyttat upp sonen en våning igen i sängen hans... och det är ju lite problematiskt när jag ska läsa nattissagan för honom  hur sjutton kommer jag upp till överslafen??  Med en pall och massa vilja och massa hopp om att sängen håller haha

Pluggat lite idag.. gjort 3 mindmaps av 16-18 st å frågor å loggboksinlägg till dessa oxå  bara 13-15 kvar då  pjuuhh nån som vill ta över??

Tjengeling  nu ska jag inta soffläge å kolla på när psykoljusen från ikea flyter ut mer mmooaaaahhhhaaa

Kommentarer
Postat av: Lina

hehe, jadå, lovar, blir inget mer shopping nu innan lillen kikar ut.. hihi :-D

Vet inte om jag gratulerat dig till din graviditet egentligen? Vi pratar ju inte på msn så ofta nu för tiden. Så om jag nu inte gratulerat dig; STORT GRATTIS till graviditeten! skrattar o ler :-D Kram en något förvirrad Lina :)

2008-12-28 @ 23:39:08
URL: http://linaofredrik.babyblogg.se
Postat av: perny

Ja din son har öga för konst det vill jag lova, coolare tomte får man leta efter :)

2008-12-29 @ 00:27:08
URL: http://theperny.blogspot.com
Postat av: Zupermom

Jag tycker din mage ser helskön ut... ler... Och sonens tomte är stencool... ler... Fördelen med plastgran är att den inte barrar... ler... Fast man missar ju den goa doften... suck...



Ses snart...



Kramar...

2008-12-29 @ 10:07:00
Postat av: Anki

Vilken mage! Jättemysig!!! Är det kanske rumpan som putar ut? Kram

2008-12-29 @ 10:37:49
Postat av: Anonym

Åhhhh nu märks det att det var för länge s vi sågs! Måste vi fixa snart! börjar ju bli stor nu! Kramkram å god fortsättning

2008-12-30 @ 21:16:28
Postat av: Mipi her self

vem e du anonymus som skriver.. nyfiken LER

2008-12-30 @ 23:26:04
Postat av: Lina

haha glmde ju skriva mitt namn virrpanna du känner ju mig ju! Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

2008-12-31 @ 22:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0