REDOVISNINGAR

Fy åt helvete va jag e trött på folk som sitter å lyssnar lite småslött på va den som pratar säger å sen inte hänger mä när person A frågar person B något.. ööhh vaa??  fffpppppfffffppppppppppp Nä jag har ju alltid lyckats bla bla bla bla bla   ja men jag e ju bara störst å bäst tyyyyyyp       sitter å sover mmm                    snart kommer det en dräplig kommentar..  när man minst anar det..


Ialla fall har ju haft redovisning idag 4 grupper en timme var ungefär.. vi hade tre situationer med konflikter soom våran coachgrupp skulle lösa.... intressant och lärorikt!!! dagen gick fort, det är kul när vi har sådana redovisningar för det blir aldrig tråkigt, man kanske tröttnar på att folk aldrig kan prata till punkt någon gång men man har lärtsig att ha tålamod  ler....

nu blir det snart sängen för mig  trött som faen..
natti
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0