MÅNDAG IGEN....

Här har vi våran lilla pärla  haha ser mest ut som en alien i en puppa   ahahahahaha  ssssccchhhh så att den inte hör.. ler

Igår kväll så kunde prinsen känna lite sparkar för första gången, men det var mer som vibrationer hehe och det har han ju rätt i att det kändes som.  och nu e de visst fullt rejs när jag sitter här.

Helgen som va var nog ganska så spiidad ;)  lördag så mötte vi upp mamma och hennes moster på IKEA och jag skulle ju inte ha nått 700 spänn fattigare när vi gick ut därifrån, men då va ju inte prinsen med där inne han kila runt å köpte lite julisar till mig tex. hihi så han kunde ju inte säga: å va ska du ha det där till????  Nått du har användning för??? mamma säger ju nte så hehe.. lämna in lillprinsen i lekrummet å han va totalt genomsvettig när jag hämta honom sen haha
Sen gjorde ju jag en "BRA ÅKE" mamma skulle köpa en tavla å vi kolla på ramar jag la min MOBIL på ramarna sen gick vi vidare...    SHIIIT va e min mobil... kolla jackfickan men ingen där, ifall prinsen ringde eller de från lekrummet... mamma å jag satte av i 180 till ramarna hon ringde min mobil å jag hörde TESLA nån stanns å tog STOOORA steg över gången och där låg min lilla röda leksak!! PJUUUH säger jag bara.. tack alla hygllosar som inte tog min mobil!!
Sen skulle vi in på COOP å vi fråga om mamma å mostern ville ha middag så vi köpte fläskfile å gjorde flöskfile med sourcreme sås och potatis mmmmm gottgott gottigott!!  sen åkte de hem vid 20,30 tiden, hela vägen förbi alla 120 grävmaskiner längs 45:an haha

Söndagen bestod i att få upp ljusslingorna på balkongerna och det har ju nästan blitt en tradition att vi får upp dem till andra advent...
sen så duscha vi å begav oss ner i landet till frillesås/landa på glöggkalajs.. mmm mysigt  och nu fick jag se pompisarnas hus med inredning å tapeter åååh vad fint ni har fått det... va skitmysigt.. vi var ett gäng där.. nästa gång vi kommer dit så är "mitt rum" rensat å iordninggjort hehe 
sen så bar det iväg hemmåt igen och jag vart avsläppt vid liseberg skulle möta upp en klassmate å hennes sambo för vi skulle på dansuppvisning, en i klassen är elitdansare i hiphop.. inte direkt min genger  eller hur sjutton det nu stavas... men alal som dansa va underbart bra... små söta barn som dansade hehe
sen hem å ja hungrig som två gnu va pärlan å jag...  ja jag har döpt om den lilla alien hihi pärlan heter h*n nu tills jag byter igen haha   väl hemma så beställde jag en pizza och den visste vart den tog nånstanns kände att den la sig runt hjärtat hahah

Nepp nu ska jag hoppa in i duschen å sen i säng låååååååååååååååååååååång dag i morron, praktik 9-16,30 å sen jobba på gymmet 17-20...  död på onsdag eller nått..

Puss och kram alla

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Åh vad söt! Mysigt att även Niklas kan känna nu. Snart är det brorsans tur hihi. Kram

2008-12-09 @ 08:35:14
Postat av: Anonym

Så söt... Vill INTE ha en sån till... ler... Eller??? NOPE!!! Fast får gubben bestämma så blir det en till...



Massa kramar

2008-12-09 @ 17:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0