DAGEN INNAN =D

Jaha, då vart det julafton i morron då och på tv4 vädret så lovade de nästan att de skulle komma liiite snö i morron och det vore ju nice.. om det kommer om så mitt under kalle så e de jag som tar på mig å går ut å gör en snöängel... I PROMISE!!

Jullov i två dagar  nice känns skönt.. har inte gjort mycket, vart å handalt mä svärisarna och idag så vart ja mä svärfar till sisjön, skulle ha nått program till en dator å ja skulle in på toysRus å hitta en julis till min söta lilla gudson eller ja lilla å lilla han e ju 7... hitta              å vi for hem när vi kom hem så va sonen å svärmor ute till affären  å jag kom på att min kära mor inte hade fått nå paket så jag fick åka spårisen in  å ja leta å leta å leta bland alla en miljon andra som va nere i stan... haha men min bror ringde å rädda mig hahahahaha  THANKS BROTHER!!

Nu känner jag mig rätt paj så det är la dags att nana nudde tror jag, börjar bli förkyld och göbben har legat i två nästan tre dagar nu... hoppas att ja inte ligger till nyår... 

va länge sen ja la in lite bilder så här kommer ett gäng från olika tillfällen

 sonen när han va mä till min praktikplats

 mmmm så här bra sitter mina skidbrallor  just nu  =)

 min söta lilla peppekaksgöbbö

 shit va kameran suger i min nya mobil, men detta är iaf våra två balkonger  jaja   JO TOMTEN  JAG ÖNSKAR MIG EN NY KAMERA!!  HINNER DU TILL I MORRON???

 peppekaksbak mä pappa

 mera bak mä pappa

 sonen vid en kanon i närheten....

 Det såg så jäkla julaftonBenjaminsyrsaaktigt ut så jag vart tvungen att fota hahaha

 som sagt kameran suger i mobilen men vi har verkligen fått tag på en perfekt RIKTIG gran i år... I LIKE!!!!  å sonen klädde jämnt runt om denna gången, förra året hängde han allt på samma gren hahaha Sötnosen

nepp nu ska jag gå å nana nudde
kram och GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Såååå söt mage!

2008-12-25 @ 11:45:21
Postat av: perny

Din svärmor, tillika min mamma, berättade om en spindeltomte som hon trodde du hade lagt ut här. Jagkände inte igen det men vi letade och hittade den inte. Nu är jag så nyfiken, kan du inte lägga ut spindeltomten, jag skulle så gärna vilja se den lille rackaren ;)

2008-12-27 @ 11:24:20
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0