TRACI LORDS

Jag läser hennes självbiografi "Nattens Barn" och den är grymt bra, har gått och gluttat på den nu i bokhyllan i snart ett års tid...  så jag tog tag i den å börja läsa, och jag fastna för den med en gång! Jag rekomenderar den verkligen!! fy sjutton för att ha levt hennes liv, styvfädrar som taffsar mm BLÄÄÄÄRP.
Undra va jag ska läsa när den e slut och de e den snart =((

Va ner till stan igår och shoppade loss men bara lite ;-)   Sonen behövde nya stövlar å regnställ + att han fick nya brallor fast där behöver han ett X antal till.. han får sluta växa nu va!!!  *hehe* Två gummistövlar vart det...  han fastna för ett par mä apa på, inte spindelmannen som stod brevid, men han fick ett par gympaskor mä spiderman och dem gilla han, köpte man två par barnskor fick man 100 spänn i rabatt =D   , sen när vi kom tillLindex å hitta regnstället så hade de 50 spänn rabatt på stövlar spm matcha regnstället (tretorn) så vi högg ett par till hehe.
Vi hamna ju till gubbens stora glädje på Movieline oxå haha  dyr historia 1008:-   Jag fick 4.e säsongen av DALLAS  jiihuuu  *skrattar massor*   Cry Baby hitta vi för en billig peng och PÅ smällen och en Gammal klassiker som jag inte minns va den heter.. om Tempelriddare som jagar ut morer ur nått land jaja orkar inte att gå å kolla va den heter men iaf en klassiker från nått tal efter kristus.
Köpte en sula till skorna så jag hoppas att jag kan gå i annat än FOPPASKITEN!! e måttligt trött på dem nu.. vill oxå ha fina skor på fötterna jue!!!

Avboka mina två  träningspass igår mä, ont i mitt ben =((((( Skulle kört MRL 75 och Power Mid 30 känns lite surt men hälsan går ju faktiskt före ibland!! mojojjojojojoj  kanske kör ett MRL 45 i morron.

Nää inget mer att säga idag.. tända ljus å krypa ner i soffan kanske

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Inget svar från läkaren än? Ja det är inte biligt med barn hihihi.

2008-08-14 @ 23:02:29
Postat av: Mipi Her Self

Ska ju till ortopeden 1 september. Så hoppas på svar då.. eller va man nu kan förvänta sig! Operation??? Det har ja ju tid mä?!!! N O T ! ! !

2008-08-15 @ 08:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0