NY TRÄNINGSVECKA

Japp nu har jag startat den nya träningsveckan, se om jag kan köra lika många gruppträningar denna veckan som jag gjorde förra. 3 MRL pass och ett Power Mid
Så nu har jag avklarat det första MRL passet...  men vänta nu, jag körde ju ett Salsa Aerobic pass oxå 5 pass på 4 dagar hehe
 
GO MIA!!  Beach 2009 HERE I COME!! 
Maten idag var:
Frulle: 1 macka mä ost hmmmm inge bra där inte
Mellis: 2 polarknäcke  hmmm inge bradär heller
Middag: Lite cappelini och köttfärssås och grönsaker
Kvällen: scrambeld egg eller hur fanken de nu stavas :/   hmmmm sen käka ja upp sonens gröt.. ääh fy fanken  på detta sätt når man ingen beachbajb 2009.. skärpning!!

Nu ska jag förpassa mig till soffan tänkte jag!!
CSI NY sen oxå

Kraaaam alla som vill ge en tillbaka ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0