MÖHIPPA

Kom iväg till gymmet i lördags oxå.. jisses, inte vart där på evigheter jue.. känns det som blää orkeslös e man ju nu för tiden  men skulle sola inna jag skullle upp til de stoora hemska maskinerna ;)  mmmm eller hur.. 4,30 låg jag där, bara 13,5 minuter kvar tills soltiden va slut.. ingen ro i kroppen att ligga stilla där inne, så ut å upp till gymmet, men ingen ork eller angagemang överhuvudtaget.. blääää kändes bara. Så ner å duscha å tjöta lite mä kollegan som jobbade helgen, sen komm gubben från duschen oxå så då gick vi hem.

Va på Möhippa för en tjej som har haft sin dotter på samma dagis som min skrutt, var trevligt men det kunde ha varit bättre planerat. Själv så hade jag planerat in mer aktiviteter å börjat liite tidigare kanske.. men men jag var BARA gäst denna gången, ville ha det så! Skönt att få va det oxå!! Va på Liseberg å körde en femkamp.. kul, oavgjort mellan mig å bruden, nu va vi bara tre oxå, sen kom det en fjärde, tre + bruden då... hon hade ju trott att alla 4 som hon gav nr till skulel komma men det gjorde de ju inte. Tråkigt!! men men man kan inte få allt i världen, Hoppas de kommer på bröllopet bara!
Sen gick vi till tyrolen där jag intog en stor cola.. hmmm de hade inget alkohålfritt vin där, elelr ja de hade sa servitören men det lukta skit sa han så jag lita på hans ord.
 Sen strosa vi lite där och i lustgården, det var mysigt, sen begav vi oss till Tara, en turkis resturang, mysigt, men vi hade ett bröllopssällskap bakom oss och de va ju mindre tysta än en barngrupp på 50 ungar hahahahha 
Denna resturang hade inget alkohålfritt vin de heller, vilket jag tycker är mycket dumt, t o  m Rumpan  Bar har det. så jag tog ETT glas rött vin å drack det völdigt lååångsamt!! "Förlåt gecco" 
Sen efter detta så drog jag mig hemmåt då mina hälar gjorde förbannat ont, gick ju i mina hemska foppa.
De andra drog vidare med den blivande bruden!

I morron så e de Ortopeden som gäller. kl 8,00. Hoppas jag får reda på va de e för skit mä hälarna då!! 

Va på gubbdagis och kärringdagis idag   (netonnet och ikea) 
Köpte ett stafli till sonen med tillhörande pappersrulle och kritor och låda till kritorna, påsklämmor, kan inte förstå vart alal har tagit vägen??                    Stugan, mamma, stockholm hahah enda ställena jag kan komma på hahahha

köpte ny skärm till en av datorna och ett usb minne till mig sonen fick en liten bil mä tillhörande radio, den gick rakt å snurra runt, dansade till musik haha den va kul ett tag 

Fått igång trummorna äntligen haha så nu blir det synd om grannarna hahahahha..

Nepp dags att mysa soffan liten innan sängen ropar på mig!!

Kram alla!!  

M1  önksar ja va mä igår ist.!!!!   

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Håller tummarna för morgondagen!!!

2008-08-31 @ 20:57:03
Postat av: Zupermom

Det kommer fler helger... ler... Håller tummarna för morgondagen nu då... På tal om annat... Du vet inte hur lång tid det tar innan de ringer från fotostudion?? ler... Vill ju ta kort ju... ler...



Massa kramar och hälsa gubben...



P.s Han glömde grönsakerna... ler...

2008-08-31 @ 21:11:28
URL: http://zupermoms.blogg.se/
Postat av: Zupermom

He he... Hitta killespel på wettergrens idag... jippie... Så nu vill jag ha poängskalan av er...



Kramar igen...

2008-08-31 @ 21:12:32
URL: http://zupermoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0