KICK OFF

säger som min svärmor, det borde heta kick on efter som det är i början av terminen på sonens dagais, gamla och nya barn träffas å går tipsprommenad och grillar korv, lotteri mm I år vann sonen inget och han hade suktat läänge å väl efter småbilarna som va vinster i lotteriet. han vann förra året å året där innan så det gjorde ju inget att han inte vann, sen när det var dags att dra sig hemmåt, en trött mamma och en trött kille, men inte då!! JAG VILL INTE GÅ HEM!!!! helt förstörd vart han skulle bara inte gå hem... tårarna rann å snoret lika så!! jaja hem kom vi iaf, muta mä lite glass egen isglass fick han. Känner mig inte kass på nått sätt å vis!!!

Nu e klockan 20,22 enligt min dator och jag ska faktiskt gå upp å lägga mig!! passa på när jag inte har något att plugga!!

Så nattis på er alla som läser min  blogg....

Krams  

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Ibland måste man få muta! :-)

2008-08-21 @ 21:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0