HAN ÄR MIN ADIAN

För er som har sett Sex And The City - serien vet vem Adian...
Har precis tittat på ett par avsnitt och det sista var när Charlotte gifte sig med scotten Trey...
Carrie har ett förhållande med en helt underbar kille, möbelsnickaren Adian, men hon sumpar ju detta givetvis med Mr Big =(  Hon bär detta innom sig och man ser hur det äter upp henne inifrån, hon mår inge bra, men hon har ju sig själv att skylla egentligen!!!! 

I alla fall.... Hennes Adian är min älskade sambo! Så mycket som han älskade henne älskar han mig, han gör allt för mig, ja inte ordagrant men ni vet va jag menar, sånt som man gör för den man älskar.. Min "Adian" är så himla perfekt som han. Älskar han över allt annat!! <3 <3 <3 3i detta avsnitt berätta hon för Adian att hon haft en affär med Mr Big och jag vart besviken på carrie, jag kände sympati för adian.. jag ville ge carrie en fet smäll, varför göra en sån sak mot en sån underbar kille!!! Kan inte fatta!! Men så klart, det är ju bara en tv serie :-) Och hennes känslor alltid finns för Mr Big, de har en attraktion som aldrig går över.....

Jag vet att jag ALDRIG skulle klara av att leva med mig själv om jag hade gjort något sådant mot min kärlek isch..

Som sagt min käre sambo är min Adian!!!

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Hihih, och Jocke är min Adian. Helt underbart!!!!

2008-08-12 @ 18:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0