FOTOMODELL

För en dag!! Fy satan va skoj jag har haft idag och för EN GÅNGS SKULL så va jag NÖJD!! men ja kom in stel som en container till studion där fotografen stod!!

 Första kortet som togs!! och det behöll jag!!

 fångad av en stormvind nästan haha

 Ett mycket stort favvokort! Supernöjd!!

 Lite små coolt om jag får säga va jag själv tycker, började väl slappna av lite nu... efter 30 kort  =P

 Detta fick mig osökt att tänka på en harlequen romans omslag hahahahaha 

Men ni måste erkänna att jag e SNYGG!!  Cool frilla och läckker mejk!! Ville inte ha en naturlig mejk då jag e pisskass sj på att mejka mig så hon fick fria tyglar å en chockk fick jag när jag slog upp ögonen!!

Så ni tjejjer som jag skrev upp på listan och de som de ringer till tycker jag definitivt att ni ska göra denna grejjen!! Skitkul!! 

nu e jag skittrött så jag ska gå å mysa ner mig i soffan mä älsklingen!!

Kraaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: perny

Vad var det för fotomodellsgrej du varit på. Skitsnygga kort, min favorit var nog den första faktiskt.

2008-08-24 @ 22:39:34
URL: http://theperny.blogspot.com
Postat av: Zupermom

WWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!! Sexy chic... Fy vad trist att jag skulle jobba och inte kunde vara med... Vill oxå ju...

2008-08-24 @ 23:19:31
URL: http://zupermoms.blogg.se/
Postat av: Anki Ö

Så jäkla snygga kort!!!!!!!!! Det första va min favvo :-)

2008-08-25 @ 08:34:09
Postat av: Linda

ååååhhhh.. vad fin du var. ;-)

den mä rosa kläder tyckte jag om mest.. :D

puss

2008-08-25 @ 13:07:33
URL: http://kissssmeegoodnight.blogg.se/
Postat av: :)

jättefina kort! :)

2008-08-25 @ 13:31:15
Postat av: Mary

Shit vilka snygga kort!! du är juh grym!!

Kramis

2008-08-26 @ 14:12:44
Postat av: Lina

Nu har jag verkligen missat nått! jättefina kort men vem har gjort dem?

2008-08-29 @ 19:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0