SPANING

Vart å kolla på ett hus idag! I Gerrebacka, jättefint område och mega mycket barn, det ploppa banne mig upp ungar vart man än vände sig. Huset va på 117 kvm - mindre än vårat, vi bor ju på 142 och de e en lägenhet.. men det var fint, dock inget badkar =((((  men det kunde men sätta in. Men det var inget som vi skulle buda på iaf, vi har bara på börjat våran spaning på hus nu.... vet ju inte om man hamnar i södra eller mellersta sverige. Hoppas väl mer på södra då alla vänner bor här. Skulle ju sakna å längta ihjäl mig om vi skulle flytta upp, men det är väl det som menas med: Livet e ingen dans på rosor!!

Va å spinna idag + gymmade innan, trampa som en liiten jäkla idiot idag, och de va skit länge sen som jag spinna, men jäklar va gött de va. Tog ett bad när jag kom hem mmmmmm hett vatten över hela mig, va bara martinin som fattades *flinar* Hoppas på ett spinningpass i morron vid lunch oxå, om jag hinner vill säga, annars så e de MRL på eftermiddagen som gäller!! Skulle va gött mä båda så att man känner att det bränner i fläsket riktigt ordentligt!! Har ju sagt 5 kilo till min födelsedag och den kommer med stormsteg!! *gaahhh*

Ska fixa kvällmaten nu, lite ägg blir det.

Kram på er från en åter pigg MIA

Kommentarer
Postat av: Anki

Flytta hitåt!!!!!!!

Grattis till årsdagen!

2008-04-13 @ 20:56:50
Postat av: Mary

SÅ ni har påbörjat spaningen nu..så trevligt! Om jag får säga vad jag tycker å tror/vet att jag har en hel del med mej...stanna kvar här nere..=) hoppas allt är bra med er..vi börjar bli friska här..har dock mkt host aå snuva kvar..*mutter* Kram kram

2008-04-14 @ 07:57:34
Postat av: Zupermom

Gerrebacka?? Himla trevligt område... Där bor min kompis Jessica med sin familj... Säger som Mary... Stanna kvar på den södra delen... ler...

Massa kramar...

2008-04-14 @ 08:37:09
URL: http://zupermoms.blogg.se
Postat av: perny

Ni får flytta hit, så kan vi ta och träna och fixa tillsammans. Närmre till niklas jobb och svärisarna där och inte så himla långt till v-kusten, lite mitt imellan. Och så är huset billigare här ;)

2008-04-15 @ 22:34:48
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0