SJUK!!

Vaknade till i natt av att det var nån som andades väldigt ansträngande! Sonen som sover inne hos mig va glödhet.. Jahaaapppp  bara att hämta tempen men den fann jag inte, han fick en ipren iaf, iom att han va glödhet.. kläddde av honom , öppna sovrumsfönstret, balkongdörren i gästis, balkongdörren där nere hade jag visst glömt stänga igår kväll, va skitatrött då...  men sen 2 timmar senare va han sval som en liten rädisa. Iprenen visste vart den skulle ta! Själv kände jag mig illamående i magen, ont. Jobbigt!! sov lite sporadiskt, skulle gått upp 5,30 för att lämnat han på dagis 6,30 ställde om larmet till 7. skulle börja 7,15 ringde å sa att jag blir hemma =((  Alltså, jag har väl haft all jäkla tid i världen att bli sjuk eller!!!!  och så blir jag det nu, passar inte alls bra!!  Jo jag hitta tempen så den tog jag 5 min efter suppen.. 39,4... min lilla gubbe!

Gubben känner sig totalt värdelös då han sitter i sthlm å jobbar. Frågade om han skulle köra hem ikväll men vi klarar oss. Tror sonen får gå till dagis i morron.. känns inge varm på hela dagen... men ska kolla tempen strax.
Jag som vill va ute i solen!!!   Skit oxå!!  En kortis på balkongen kan ju inte skada... eller?? 

jaja nu ska jag krya på mig           har ju kräkts två gånger idag oxå!!  bläärp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0