POOR LITTLE LEG

Fy satan va ont jag fick i mitt lilla högerben efter spinningen. Det var ett tag sen jag hade det nu så det var bara att käka ipren när vi kom hem från gymmet. Tror att det var frysningarna som instruktören körde med, och det vr mer än vanlig.  Frysning = man fryser överkroppen och det är bara benen som arbetar.. resten stilla, och det är så jäkla jobbigt.. körde på mer motstånd sista frysningarna hon gjorde ist. Så det blir för hoppningsvis MRL i morron lunch oxå..   så sammanlagt 4 pass denna veckan... HEJJA MIA!!

Saknar min käre sambo mega mycket, och då åkte han igår till fjollis... vet inte när vi ses igen... om en eller tre veckor... shit va jobbigt detta är... ingen mår speciellt bra av detta...
Sonen sa i morse när han kom in till mig när jag låg kvar i sängen Pappa botta...  Mmm pappa jobbar sa jag.. Pappa bobbar...  kommer sen... Min lilla snuttelutt.. vad skulle jag göra om jag inte hade honom, ingen att krama om på kvällen... sniffa på..

Ähh fy va sentimental jag känner att jag håller på att bli.. ska la kila upp te sängen å nana lite så jag orkar MRL i morron!!

Får ev besök i helgen från Vänersborg!! NICEIGT   mmooaaahhhaaa
Kram på er alla galna vårkänslodrabbade pysar

Kommentarer
Postat av: Zupermom

Vet hur jobbigt det är när gubben försvinner och jobbar "utomlands"... Och då hade vi ändå inga barn på den tiden... Lider med dig och Zebbe... Men bara så du vet... NI ÄR ALLTID välkomna hit... Och vi kommer gärna upp till er oxå...

Massa kramar...

2008-04-18 @ 07:59:36
URL: http://zupermoms.blogg.se
Postat av: Anki

Lider med er! *kramar om*

2008-04-18 @ 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0