LÖRDAG= MYS

Ska bli såååååååååååååå  underbart att min kälek kommer hem en kortis i morron, han åker iof iväg igen på söndag och så ses vi inte på 2 veckor drygt....  *bbuuuuhhhhhuuuuu* kan ju inte åka upp heller.... =((((
Har precis sköljt å sköljt å sköljt å åter sköljt ur mitt hår.. färgat det igen... En tös på snart 4 sa: "Har du rött hår?" "mm och lite svart här under."  "Och så har du silver i håret" " Har jag silver i håret?"  "Ja nåra trådar"
H J Ä L P!! Dags att färga.. när ungarna på valideringsplatsen säger att jag har silvertrådar i håret hahahahaha  Joo jag har sett det i flera år tänkte jag då.. Så det gjorde jag idag då... Rött på ovandelen å en lila nyans på underhåret...  ska bli intressant att se hur de blev  sen då.. får föna de torrt tror jag... ska snart nana nudde tror jag.. mycke tror nu.. har jag gått å blitt religös på sistånde haha  jeje ;P

Neeee gott folk.. jag återkommer väl på söndag kväll tror jag!!

Tjelleveppen!!

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Ha en underbar helg med sambon + sonen. Och ha det så trevligt på Liseberg! Kram

2008-04-26 @ 10:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0