FRÄKNAR

Har jag fått på min lilla näsa.. elelr ja, det hade jag ju innan men nu e de efter soolen!! Det är ju så underbart!!

Valideringen har dragit igång på arbetsplats å det är skoj, trivs mä baranen å personalen, trots att de e mycketpersonal i omlopp där jag e.. men jag har väl rett ut det lagom när jag slutar om 4 veckor haha
Tröttheten har smygits på mig sakta men säkert... somna när jag natta sonen, efter honom förstås.. han sov ingen vila idag å han va ju på dagis 7 vakna 6,15. I morron ska han ju va där 6,30 stackaren men får ju gå hem tidigare iaf.  

Ingen träning å det stör mig.. vet iof inte om jag ska gå i morron.. eftersom han ska va på dagis så tidigt.. sent för han å va på barnpassningen.. tror jag hoppar det denna veckan. träna hemma ist.

Idag så e de dagsför nya avsnitt av ugly Betty jiihuu ska bli kul, gillar de programmet grymt.. sen e de Desperate Housewife oxå.. bra att gubben e borta så man kan se på kärringserierna hahahahah Nää sakanar han något grymt!!
Han fick bytt min Dallas Box idag iaf.. hoppas han kommer hem till helgen så jag kan kolla på dallas hehe

Nepp dags att krypa ner i soffan å kolla på Betty!!

Kramsiar på er alla

Kommentarer
Postat av: Zupermom

Fräknar som är så gulligt.. ler.. Ingen träning för mig heller denna veckan.. Fixar inte det med förkylningen i kroppen.. Hoppas gubben kommer hem i helgen så ni kan myyyyyyyyyyyysa riktigt ordentligt..

Massa kramar...

2008-04-23 @ 08:40:56
URL: http://zupermoms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0