DET ÄR INGEN VANLIG DAG....

DET ÄR MIAS FÖDELSEDAG!!  Ja, då e de 365 dagar tills man fyller 35 då...... ångest.. neej varför ska man ha det, har ju en underbar son å en superunderbar sambo, blivande make!!  Födelsedagen firade jag liite på min valideringsplats där jag bjöd ungarna på glass.. hade inget mä mig till personalrummet...  de behöver inget hahaha... Det var uppskattat iaf.. barnen sjöng så fint!

Gubben hade fixat en liten skattjakt till mig då han e i sthlm på min stora dag.. karta skulle komma mä posten idag, men fick bara ett kort å de va från min älskade mamma! Typiskt... så han fick leda mig via telefonen... fick två böcker av Harlan Coben  en Mycket bra författare!!! Äääh shit va jag e trött dååååååå!!  kanske ska skita i å stryka å gå å nana ist..

Slutade en timme tidigare idag så jag hann mä bolaget innan jag skulle hämta skrottisen på dagis.. hem å lämna av regnkläder som jag tog hem då han ska till mommo i morron till söndag!! =)
Sen bar de iväg till Liseberg.. ett nytt försök från lördagen haha trodde det skulle va mycket mer folk men de va bara att gå å sätta sig i attraktionerna å åka! Farfars bilar tog vi först sen skulle han åka flygplan men när han väl satt i den så skulle han ur å vart lessen, fick tillbaka kupongen.. knalal till  sagoslottet å vikingabåtarna. .sen vart det fisketuren, men han fick kolla på den en gång innan för den går ju rätt fort ändå... men han skulle åka så vi hoppa in.. LOLIGT!! satt han å sa och iiihhooooo  han e för söt!! sen så kolal vi på slänggungan å den ville ju han åka.. men han e ju för kort --- som tur e!!
sen tog vi smågrodorna å han skratta å hade skoj, rakt över till flygplanen igen!! å han åkte.. tror bara att han skulle få bli lite varm i kläderna först.. sen blev de farfars bilar igen.. å nyckelpigan å den va oxå LOLIG!!
Han vann ett fiskesätt mä ett kastspö å 4 firrar ur Hitta Nemo.. rena plastskiten så vi får se hur länge de håller haha käkaglass nedanför kanonen... Han åkte radiobilarna oxå.. knatterallyt.. han har ju längden för att få åka men han nådde inte fram när han satt i sätet för att trampa på gasen.. så han gick ur å även där fick vi tillbka kupongen!! Tack Liseberg!! Nyt för iår är att man som vuxen åker gratis på de flesta barnkaruseller som har en 90cm gräns mä vuxen!!! Det har ju bara gällt några få!!

Näää  gott folk.. känner att denna födelsedagen lider mot sitt slut!!
GOD NATT ALLA NATT SUDDARE
Och GRATTIS MIA än en gång!! *thihi*

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Hihihi, grattis än en gång!
Vad bra att ni hade det trevligt denna gång på Liseberg. Lucas såg reklam på tv om Liseberg och gissa vem som vill dit nu :-)

2008-05-01 @ 05:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0