ÅTER FREDAG

och jobb i morron... men bara 4 timmar, sen får jag besök från vänersborg, en gammal kompis, som jag träffa samtidigt som mi absolut bästa polers.. Exxon, haaa första namnet jag skriver ut här.. men det e ju ett smekis.. och hans tjej som jag träffa genom en fd kompis. vi ska dela galler på elgrillen på balkongen som då e i ordninggjord.. damsög av den idag och det är ju ett heltidsjobb... jäkla färgflager, det knastrar under mattan när man går.. Sonen å jag köpte jord och panseer eller va sjutton de nu heter.. de e ju vårblommor jue.. får byta sen närmare sommaren =) sonen va mä å bestämde färger på dem och sen var i lådan och urnan de skulle sitta... men jag ändra lite i lådan hoppas han inte märker det ... har en tjusig fjäril på pinne mä fjädrar mellan vingarna som han sprang omkring mä, sen drog upp den ur jorden i urnan men va sjutton... han gilalr den jue, vi får köpa en lite mindre modäll till han sen näst agång vi e i stan. Frågade å de ville han ha , så klart.

Skulle MRLat idag men mitt ben kajka ju ur igår på spinningen som jag nämnt, gick till olskrokstorget för att köpa vin å nån cider.. 1 timmes promenix.. hejja mig.. men benet värkte mer efter det så jag fick ringa å avboka mig.. tiden för de va ju ute egentligen men jag hade aldrig fixat det, framför allt hade jag inte fixat att jobba i morron! Jag hade ju lovat sonen glass å de glömde han ju inte av hahaha vem skulle göra det då HEHE men först va de återvinningen, å de tog en jäkla tid får jag säga.. en tidning åt gången tog han, å jag fick ju lyfta upp honom för varje tidning han skulle dumpa i tunnan... det var min träning det. 

Inget på Tv så jag har börjat om på Sex and The City boxen igen.. säsong två e ja på,  gubben fick ju ta mä dallas till fjollis å byta den.. lät som om att hela dvdspelaren skulle haverera å de vill vi ju inte.. så då fick de bli sex and...




God natt på ha de gött allihopa!! 
Kraaaaamm                                           spana in mina pjuck då   LER Pjuckena




Kommentarer
Postat av: Anki

Hoppas ni får en jättetrevlig kväll med grillningen! Ha en underbar helg kompisen! Kram

2008-04-19 @ 13:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0