UTFLYKT!!

Söndag är ju en klockren dag för utflykt med hela familjen. Så vi packa nåra blöjjor och banan å satsumas å tog vagnen in till Universeum. Vi hade sagt till våran son att vi skulle kolla på hajjar å fiskar å kockodiler å spindlar ormar...  Vi börja med att fika =)   sen så börja vi våran vandring längs de stora "bassängerna" med fiskar å ormar å grodor.. men tyvärr så hade de flesta ormar å grodor å ödlor gått i dvala, men bara de svenska typ...  de giftiga skönheterna låg där å stirra på en.. en del ormar hde fått käk så de gäste ännu mer än vanligt.. den stora anancondan hade fått käk och det syntes kan jag lova.. tur att man stod bakom glas och lite ovanför.. hade den inte fått käk så hade den säkert vart liiite hungrig haha  få en sån runt halsen  huuuaaa. men sonen  stortrivdes där och gick så duktigt själv runt hela.  fast vattnet i sig var nog det som va intressantaste haha min son det..  varför betala dyra entrer  när man kan hoppa i en vattenpöl utanför...  men dagen var himla trevlig. Köpte en mjukis orm till honom sóm han tittar på med både förtjusning och rädsla.. men nu har han huggt tag i den å leker med den och sin haj som han fick när vi var på Havets Hus i sommras.

Ingen träning och INGA situps alls i helgen.. men kvällen e ju inte slut än. menom jag känner mig själv så blir det inga idag heller... Nya tag i morron!! Bokat upp mig på spinning och bodypump mån å tis så det är avklarat i af.

Och klockorna är omställda!! Eller???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0