SPINNING

har jag kört idag, Fat Burn Spinn och det brände i rumpa lår kan jag lova, men jösses, kan inte för min värld först de som glatt kliver av sin cykel utan en minsta droppe svett i pannan, det är ju inte möjligt, själv så kan man nästan vrida ur kläderna efter, men det är det banne mig värt! Tyvärr så kunde jag inte ge 110% idag för mitt sablans ben har börjat värka igen, men just nu iof så har det lagt sig lite ialla fall.
Sprungit i stan idag, letat efter en maskeraddräkt till sonen men den vi kollat på va ju givetvis slut! *ARG* att man aldrig lär sig att köpa när man ser först agången, "Ska bara tänka lite, kan ju hitta nån annan!  vipss så e alla slut"!   Så frustrerande e detta, men jag fick köpt en clowndräkt som skulle ha kostat 179 spänn, men det materialet å hållbarheten  No Way!! 140 fick jag den för, vågade inte pruta mera för då hade han väl höjt priset ist ... jaja den blir bra på höstfesten på dagis, han e ju bara två år..  och så e han ju våran lilla clown =))
Dags för nudden som ropar på en!

Tjilleveppen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0