SÅ VAR DET MED DEN AGGRESSIONSUTTÖMMANDET

Hmm hur var det nu med mitt nya liv för sjuhundraelftetusende gången.. men allvarligt.. jag har ju skött min träning till fullo, gruppträning 4 dagar i veckan å det är inga lätta pass. Varför i helskotta kan det inte hända nått då med min hemska överkropp.. det dallrar å sladdar, men visst jag har ju faktiskt märkt i spegeln, som jag förutom härom dagen aldrig tittar i, hänger precis utanför sovrummsdörren så det är väl en anledning att jag inte kollar i den hahaha, fast man e ju sitt vackraste jag på morronen va det nån som sa.. hmm vem va det?? Tål att funderas på =))  åter till denna kropp, igår efter bodypumpen så sola jag, och för att skona läderhuden i fejjan *ironi* så sola jag ett vanligt icke starkt solarium, börjar med att när passet e klart å jag fått polletten så kollar jag på låset, Aha det är grönt, coolt, då kan jag börja typ 10 min tidigare, trodde jag ;o) Jag öppna dörren å möts av detta ultravioeltta ljus, och i solariet ligger det nån.. lite pinit va haha ja jag bröt ju ihop av garv vid receptionen å vi skratta hjärtligt vi 4 tjejjer som står där.. stackars sate tänkte jag.. glömma låsa dörren till ett solarie på ett  gym... måtte jag aldrig göra detta, tjejjerna fråga om det va en kille som låg där men jag såg faktiskt inte det.. nån med ett par underbrallor iaf... Stackarn, han våga sig väl inte ut, hördes nog hur vi skratta utanför, det ligger nära receptionen, med en glasvägg emellan men hur bra isolerar det då?? För att komma till skott med vad jag vill med detta så finns det en otäck spegel mitt emot solariet..  HUUUAAAAHH jag hoppar till där jag ligger... en Monstersnigel....   jiiihhuuuuuuuu      ja det var så jag såg mig själv där jag låg.. tänk er hon som e högsta chefen inom CDA - child detection agency  i MONSTERS INC,  snigeltanten hahaha ja som alla som har sett denna kuliga film kan kanske se mig framför sig.. berätta detta för min älkling å han skratta, hygglo va!! Neeeej säger han sen.. ja jag får la tro på han, ;o) Givetvis gör jag det. Så hädanefter när jag ligger i det solariet så får jag täcka över spegeln  *ASG*

Idag så ringde de från gymmet å sa att Boxen va inställd... NEEEEEEEEEEEEJ sa jag då, de undra om vi ville ha kvar barnpassningen osv, ta nått annat pass..  vi tänkte p bodypumpen då.. jag kollade när den var när jag kom hem efter att hämtat zäb på dagis... 19,30-20,30  njeeeeee ingen bra tid, då sonen  ska sova då typ, ganska så normalt för en två åring då!! Så det vart ingen träning idag.. gaahh mitt tränings stimm fick sig ett avbrott, *muttrar*

Tog sonen å gick ut efter att vi hörde serener...såg en brandbil fara upp till ett hus över oss... sonen vart ju helt tossig när han hörde detta spännande ljud.. sen så trodde jag att den hann åka innan vi kom ut.. för mina jeans har en förmåga att bara gå upp i rök, jag är en sån person som drar av mig dem i samma veva som ytterkläderna åker av,  vill va bekväm hemma :) ut kom vi och då kom det en brandbil. strax efter så kom det en ambulans och sen nr vi knallat en bit ner p vägen å börjat ha lövkrig så kommer det en till.. ojojooojojojoj  viiuviiviiuviiu hörde jag bara.. STORA ögon fick han.. sen återgick vi till löven, stora lönnlöv.. ojoj så kul vi hade och givetvis så hade jag ingen kamera med mig å det ångra jag.. nu kommer det säkert regna på fredag så vi inte kan göra om detta!!

Nu ska jag komma till mina hemska siffror.. Mät å vägdag  fy bubblan, ska jag våga lämna ut sånna uppgifter här då????
Ja va fan, det måste ju sporra mig som attans jue!!
Midjemåttet: 110cm....        inget ja e stolt över
Vikten: 90 kilo  inget jag heller e stolt över...
Men som sagt, det syns inte på mig, har tappat i midjan igen..
Nästa väg å mätdag  e om en månad, om jag kan hålla mig, iaf mätningen får jag ta en gång i månaden.. vikten fkommer jag kolla oftare om jag känner mig rätt, men det gälleer ju att inte fastna på vkten utan centimetrarna!!

Igår så gjorde jag 100 situps bara.. kom av mig nån stans mellan dagishämtning å bodypumpen, men där gör vi ju det oxå så det kanske int gjorde så mycket om man tänker efter. Men idag!! ojojoj  inte en endaste har jag gjort så det måste jag göra innan jag kojsar, alltså nu!!

*Beachbajb2008*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0